Bavarian Nordic — Juni 2023
-
-
@biobio tak for input på COVID udmeldingen, jeg undrede mig også over deres formulering i pressemed.... som aktionær synes jeg også vejen frem for en potentiel vaccine virker til at være mere end et long shot og jeg mener ikke det vil give mening at jagte denne uendeligt lange vej til godkendelse, hvor de øvrige spillere konstant vil ligge med en helt anden hastighed ... så det vil være spild af aktionærernes penge
-
Monkeypox (mpox) cases confirmed in South Korea, especially Seoul, in June. Maintain basic health precautions.
-
Shortpositioner på danske aktier https://www.proinvestor.com/boards/113602
-
@1964. Hvis året opdeles i Primo,
Medio og Ultimo, må medio være perioden maj til august
-
@le45 - jeg er ikke rigtig klar over, om det er idag, eller var igår, at diverse fonde afslutter. Handlerne idsg gennemføres jo først mandag. Ud fra kursudviklingen totalt set på C25, tror jeg af sidste dag for korrektioner itl kvartalsregnskaber var igår.
-
@1964 Hvordan ser regnestykket ud, der giver kurs 100? Jeg spørger, fordi jf. Børsen d. 23. maj reducerede medicinalanalytiker Verdult hos Citi Bavas kursmål fra 480 til 407 med baggrund i 1) tror ikke på Bavas Covid-19 vaccine og 2) markedet skepsis for RSV-succes hos Bava. Ifølge Citi indregner markedet intet for RSV i kursen. “Fjerner vi rsv fra vores model, så kan vi stadig understøtte et kursmål på 293 og et kurspotentiale på over 40 pct.,” iht. Verdult.
-
(fort.) https://borsen.dk/nyheder/virksomheder/storbank-om-bavarians-vaccinehaab-markedet-er-skeptisk Der er tidligere skrevet herom i chatten, da artiklen udkom i Børsen. Der er langt fra medicinalanalytikerens kurs 293 til din, @1964's, kurs på 100....
-
Vi skal vel ikke fastsætte kursen efter markedshysteri / psykologi? Et dyk "mod" kurs 100 som du skriver pga. overreaktion blandt mange private investorer, der ikke har sat sig ind i casen, kan vel så kun betragtes som et særdeles opportun / kærkommen tidspunkt at supplere på...
-
Her kommer fakta. Nuværende gennemsnitlige kursmål fra analytikerne siger 366.
Indenfor de sidste 2 år har BN været i 350 plus og 400 plus. Fra midt marts 21 til dec 21 lå kursen i kursintervallet 250-356, fra juni 22 til sep 22 lå kursen i kursintervallet fra 240-400, i år har kursen primært ligget i 200-250.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind