Bavarian Nordic — Juni 2023
-
Godmorgen
Cupcake - jeg er overbevist om, at det er store amerikanske fonde, der shorter og sænker Bavarian Nordic. Og med jævne mellemrum er der også kommentarer til artikler om BN på bl.a. Yahoo Finance, som jeg læser. Dvs. at der nedenunder deres børsmeddelelse om BN's Covid fase 3 er et kommentarfelt. Der er ingen kommentarer indtil nu, og i forhold til vores chat er det helt sjovt at læse "redaktørens" bemærkninger: "Welcome to Yahoo comments! Please keep conversations courteous and on- -
“Belært af selskabets fortid” - det er historie, den kan du skrive ned og beholde i din egen lommebog;)
-
Tilbage til nutiden og fremtiden - vi ser i dag fortsat BN, der indgår aftaler med EU, HERA, USA, Storbritanien og Canada med flere. Det er en kæmpe tillidserklæring til virksomheden og ledelsen i BN - en blå stempling af BN - godt gået!
-
Kære 1964 - vil du ikke godt fremover underbygge dine såkaldte vurderinger af facts fra Bavarian Nordics regnskaber og børsmeddelelser. Så vi alle sammen kan forstå, hvad det er helt konkret som du igen og igen tager udgangspunkt i. Og måske kan vi andre endda blive klogere.
-
Der er helt ro på indtjeningen - også med Mpox. Jeg skrev tidl. i gruppen. Har fået bekræftet af BN selv, at de har 4,4 mia i ordrebogen på Jynneos, mod Mpox. Det er det, der er gældende - det vi kan regne med i år ???
I årsrapporten på side 32, under forudsætningerne står:
"Smallpox/mpox vaccines: only confirmed orders have been included and amounts to approximately DKK 4,400 million."
-
Ingen spørgsmåltegn, kun en glad smiley
. Har fået bekræftet af BN selv, at de har 4,4 mia i ordrebogen på Jynneos, mod Mpox. Det er det, der er gældende - det vi kan regne med i år
I årsrapporten på side 32, under forudsætningerne står:
"Smallpox/mpox vaccines: only confirmed orders have been included and amounts to approximately DKK 4,400 million."
-
Ja, tak, 1964, enig Match! Det var også grunden til mit skriv ang., at BN er blåstemplet af store lande og organisationer, USA, Storbritanien, EU, HERA mm., da det nogle gange kommer nogle tåbelige og ubegrundet påstande i denne gruppe fra tvivlsomme profiler.
-
Det er simpelthen noget vrøvl, når det drejer sig om et børsnoteret selskab med mulighed for at tjekke regnskaber og budgetter - vel at mærke bekræftede budgetter, som PoP så fint skriver. Og til Kraken vil jeg sige, at kigger du i de børsmeddelelser, som BN har udsendt de seneste 2 år, så vil du også kunne se, hvad der ligger af fremtidige ordrer i årene 2024 og 2025. Brug nu lidt energi på at analysere BN's egne oplysninger, og kom så med en kvalificeret guidance.
-
Ja,
tak.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind