Bavarian Nordic — Juni 2023
-
BNs fase 3 forsøg inde på clinicaltrials.gov: https://clinicaltrials.gov/study/NCT05238025
-
Shortpositioner på danske aktier https://www.proinvestor.com/boards/113468
-
Rolf er hellere ikke vendt tilbage angående BioBios pointe og spørgsmål, som jeg viderestillede ham, så det kan meget vel være noget om snakken. Nogle vil mistænke BioBio for "fake news" eller misinformation, men så må de modarbejde hans argumenter med dokumentation og saglige indlæg. Et debatforum, hvor kun positive indlæg bliver forskønnet hjælper ikke aktionærerne i sidste ende.
-
Der er ingen - som i INGEN - der ved, hvad de endelige resultater bliver i både Covid og RSV vaccinerne. Og hvad angår saglighed er du - Cubinvest - velkommen til at scrolle tilbage og læse bl.a. mine indlæg. Men algoritmerne elsker usikkerhed og tvivl. Og at investorer sælger på den opståede tvivl.
-
Selvfølgelig, der er ingen der kender resultaterne, men du svarer ikke helt på BioBios pointe om, at Bavarian ikke har indtænkt at kigge på effekten over 2 år modsat alle de tre andre konkurrenter (Pfizer, GSK, Moderna)? Til gengæld antyder du d. 24.06 kl. 10:47, at BioBio kunne have en anden (onsidet) dagsorden i debatten? Det anser jeg ikke som værende særligt sagligt, beklager.
-
Jeg mener ikke, at BioBio har en pointe vedr. effekten over 2 år - det er umuligt at konkludere, at det får nogen betydning i forhold til de øvrige parametre i vaccinen, når de endelige data foreligger. Men du har ret i, at jeg anfægter BioBio's gentagende indlæg, der i bund og grund er negative overfor BN's vaccinedesign og salgsmuligheder, når de er færdigudviklede. For mig at se, er der BioBio's indlæg tilsyneladende meget kompetente, og jeg læser dem også med interesse.
-
Men han ved ligeså lidt om de endelig resultater med især Covid-vaccinen, som vi andre gør. Og derfor havde indlæg af den art været mere interessante, når BN's data foreligger. For mig at se, er det klart, at der er investorer her på sitet, der kunne blive foranlediget til at sælge på baggrund af hans indlæg, og det er et problem.
-
Helt enig @Match. Jeg er en af dem, som sidder lidt for klar med fingeren i salgsknappen, når jeg læser hans indlæg... især fordi jeg ingen reel faglig viden har i vaccinerne. Men disse (skeptiske / kritiske) indlæg er også vigtige. For i modsat fald vil man kunne argumentere for, at mange vil købe ind i aktien ved kun at læse positive indlæg her i dette forum.
-
Mit eneste bud: aktien er massivt shortet (næsten 6%) og dem der shorter den er primært de store fonde, som har midler og ressourcer til at udnytte svagheden i aktien. Men det kan også være gevinsthjemtagningen fra de seneste uger med stigninger
-
LA County health officials report 'concerning' spike in mpox cases https://abc7.com/mpox-monkeypox-los-angeles-county-increase/13422829/
-
Colorado starter op på vaccinationerne igen, og der er lidt mere data i denne (4 timer gammel)
https://coloradosun.com/2023/06/26/colorado-mpox-cases-vaccine/ -
Lidt underligt kursfald i dag. Vi kan vel blive enige om, at data for RSV fase 3 ikke er sluppet ud endnu? Måske er det shorts, som positionerer sig i forhold til disse for at modvirke gode nyheder?
-
Jeg tvivler på, at BioBios indlæg læses af så mange ... ?
-
(undskyld for sarkasmen)
-
Velkommen tilbage i BN aktien - jeg vidste godt, som jeg skrev, da du solgte, at du slet ikke kan holde dig væk fra BN som aktionær - du er besat af BN
Og grunden til, at du er tilbage, tænker jeg er fordi, at du vurderer, at der indenfor de næste par måneder (eller måske kun dage for dig) er muligheden for en god kursgevinst. Indenfor de næste par måneder er daglige kursudsving ligegyldige - ingen grund til bekymring. Heller ikke herfra nogen grund til at skrive stolpe op & stolpe ned om d:)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind