Bavarian Nordic — Juni 2023
-
Primo maj skrev Medwatch bl.a., "at Bava i april udløste sidste milepælsbetaling på 160 mio. fra staten til udvikling af vaccinen" og "at Bava har anvendt 212 mio. på at blive klar til prod. af vaccinen i stor skala. P.t. har Bava
Coronavacciner for 136 mio. kr., der først vil blive brugt som testmateriale og kan på et senere tidspunkt overgå til kommercielt salg." Det lyder som om, Bava er klar, hvis data er gode... Også selv om Chaplin er "bekymret" mens de hos Expres2ion er "thrilled"
-
@Cupcake - hvordan tolker du grunden til at blande den separate analyse med 12 mdrs data?
-
Hvis de ikke havde gjort det, havde aktien sprunget min 5%…og vi havde drømt om dialog med fda og entry måske i US…så der er en grund…spil om milestones eller bevidst delay…?
-
@WorkTrader - Jeg må sige, at jeg var positiv overrasket over, hvor stabil aktien teede sig hele dagen i går ud over de første par minuter. Ja, jeg tænker, der er et eller andet spil om milestones, der er i gang (genforhandling?/opkøb?). Hvorfor eldlers den "modstridende" SM fra Expres2ion? - men også at BN må samtidig medinddrage overvejelser vedr de øvrige fase 3-kandidater samt økonomi og nuværende produktionskapacitet. Sidstnævnte taler Rolf også om i linket fra @Kraken vedr. HCA-samtalen
-
-
..hvis jeg tænker ud af den vej, så dumper bava, corporate or private placements, aktien for at overtage firmaet til en en slik…

-
Måske har det her noget med årsagen, at gøre. https://www.quantifiedstrategies.com/quadruple-witching/
-
@Kraken23. @EL havde en bemærkning i Genmab chatten d. 16/6 herom. Men enig, god artikel.
-
Shortpositioner på danske aktier https://www.proinvestor.com/boards/113294
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind