Bavarian Nordic — Juni 2023
-
(fort.) og denne "Ved en succesfuld LANCERING abncov2 potentielt primo 2023 vil ExpreS2ion gennem ejerandel af Adaptvac modtage både salgs relaterede milepælebetalinger" og " De finansielle detaljer i licensaftalen mellem selskaberne er ikke offentliggjort, men ved opnåelse af visse udviklings- og salgsmilepæle" https://kapitalpartner.dk/ny-op-blusning-af-corona-pandemi-er-det-for-sent-at-koebe-ind-paa-den-danske-vaccine/
-
Har Chaplin ikke sagt før, at Bava kun vil arbejde videre med Covid-vaccinen hvis der kom financiel hjælp til udefra pga ændrede forudsætninger (vacciner fra konkurrenter). Kan man ikke sige, at forudsætningerne igen har ændret sig? Størrelse på kagen er blevet væsentlig mindre, så hvis de oprindelige "aftaler" om milepælsbetalinger skal overholdes ved produktion, så kan det nok ikke svare sig for Bava at igangsætte en "salgsproduktion" her og nu.... I mellemtiden bliver Expres2ion billigere...
-
Cubcake der skal betales når final study report foreligger og yderelig ved filing. Findes 30.20 minutes henne.
https://m.youtube.com/watch?v=PSWniJGkNGY&pp=ygUQQmF2YXJpYW4gbm9yZGljIA%3D%3D -
Tak @Kraken. Fint genhør. Synes dog absolut ikke, at Rolf er klar i mælet, selv om han siger, at Bava er transperant vedr. milepæle. Han væver... Ved 32.40 siger Rolf bl.a. at, "Covid-markedet har ændret sig markant. Det er meget svære end for 1 år siden" "Det har ændret sig 100%". "Potentialet i RSV og Chunkagunua er langt større end i Covid"... PS - Bava skal IKKE vride sig ud af noget - det er ikke fair. Intentionen med aftaler skal overholdes. Ellers vil det rygtes i markedet. Er jeg naiv?
-
@Kraken fra Annual Report 2022 s. 22. "Milestone payments to AdaptVac of approximately DKK 300 million; pending successful outcome of the Phase 3 study and regulatory submissions." https://www.bavarian-nordic.com/media/323929/bn_annual_report_2022.pdf
-
(Jf. 22:31) En linje fangede mit øje fra Annual Report s. 27 "Next-generation COVID-19 booster vaccine candidate designed for broad protection without need for variant-specific adaptation. " - bemærk WITHOUT need for variant-specifik adaptation... Netop "stridspunktet" p.t.
-
..det må være op til den enkelte at fortolke. Jeg har ingen dårlig fornemmelse. Tror på, hvad jeg skrev 15.01 igår. At de i årsrapporten skrev, at den ikke kræver adaption, er jo bare ord, som de troede på det tidspunkt. Vi har nu set 12 mdrs data, som ingen anden vaccine på markedet kan modsvare. Det er da helt vildt! Jeg tror på selskabet og deres udmeldinger indtil andet er bevist.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind