Bavarian Nordic — Juni 2023
-
Syntes også det ser okay positivt ud. All de andre producenter tilpasser også deres vaccine - Det er dog ikke mange der har 90 bekyttelse efter 12 måneder. Er den ikke allerede under 70 efter 3 måneder ved de andre.
-
Til sidst manglede der lige 2 gange pct. Derfor skulle der ha stået.....
Det er dog ikke mange der har90 pct. bekyttelse efter 12 måneder. Er den ikke allerede under 70 pct. efter 3 måneder ved de andre. -
Syntes at meddelelsen fra ExpreS2ion er betydelig bedre formuleret bavas lyder næsten negativ. https://news.cision.com/expres2ion-biotechnologies/r/12-month-durability-data-announced-for-abncov2-phase-ii-clinical-trial,c3788597
-
CSO Dr. Farshad Guirakhoo comments:
“We are not surprised that the separate analysis against XBB.1.1 resulted in lower levels of protection – this likely reflects that the virus has mutated enough that a new antigen might be required for the upcoming fall season. At ExpreS2ion, we have made multiple antigens with our proprietary ExpreS2
platform that may be incorporated into the VLP system, potentially adapting ABNCoV2 to each season’s prevalent strain. -
..We look forward to the Phase III data and learning more about Bavarian Nordic’s plans regarding the future of the vaccine.”
-
..hvis 12 mdr data har > 90% i et 95% konfidensinterval (hvis det giver mening i det lave antal) skulle man næsten mene at primary endpoint var en formsag.
-
Markedet skal nok lige gennemtænke konsekvenserne af denne nye teknologi - cVLP - og dens fremtidige muligheder. Jeg betragter resultaterne som fremragende, især også fordi - som CSO i Expres2ion udtaler: We have multiple antigens ....that may be incorporated into the VLP system, potentially adapting ABNCoV2 to each seasons prevalent strain." På sin vis ville det måske være næste træk for BN at købe Expres2ion?
-
..ja et køb ville absolut give mening, Expres har flere spændende ting i klinikken, bla deres brystcancer vaccine med phase 1 data i år...og med en børs værdi på 255 msek, er det jo bare mersalget af TBE der skal op af lommen...groft sagt

-
*encepur
-
...de har jo meldt juli ud som forventet måned. Der burde ikke være grund til bekymring, imho.
-
..det tror jeg under ingen omstændigheder der gør. Det er simpelthen for dyrt ift det potentielle marked nu...og de 800 mill fra staten er brugt.
-
..og gaten er stadig at teste mod wuhan og ikke være dårligere på antistoffer.
-
...og varianterne var de mindre smitsomme XBB varianter, ved ikke hvor meget betydning, de tillægges, men ellers må de vel netop ændre holdning og foretage de tilpasninger, som jo er mulige, re Expres ceo's udtalelser...
-
ja netop...
-
..den separate analyse, n=40, mod xbb.1.1 har jo intet med de forrygende 12 mdrs data at gøre, så hvorfor forstyrre billedet med den info?
-
Tror det har været vigtigt for Bavarian at lægge alle kortene på bordet med denne Booster, og meldingen er jo klar at man fortsætter. Tænker det næste vi hører er stor efterspørgsel på MPOX .. jeg tænker der måske snart kan meldes ud om en lille opjustering .. men det er min mening .. jeg har en rigtig god mavefornemmelse .. det bliver en spændende sommer

-
...helt enig.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind