Bavarian Nordic — Juni 2023
-
-
Ja.. indtil der kommer positive data på COVID, RSV og vi ser om de øvrige vacciner præstere.. så ligger dette selskab langt nede på listen over favoritter og højt oppe på listen hos shortere.. det er aktiens natur, og det er der absolut intet nyt i. Personligt er jeg fløjtende ligeglad om den ligger i kurs 5 lige nu.. har den fordi jeg tror på strategien og chancer på at de får positive data.. end point er interessant, alt mellem A til Z er komplet lige gyldigt.
-
Den evige kamp i Bavarian mellem de store drenge og de private investorer
-
For mig er det ikke ligegyldigt, hvis data ikke er gode og aktien kastes ud i endnu en kapitalforhøjelse med flere warrants til ledelsen som følge. Derfor vil jeg hellere afvente lidt indtil der kommer lidt mere klarhed om nogle af deres projekter.
-
@Jazzz: det jeg mener er, at jeg som tidligere aktionær ikke kan se passivt til, hvis der udstedes en ny kapitalforhøjelse og aktien udvandes igen. Jeg forstår godt (og har selv fulgt) din tanke og strategi, for ja, det er ligegyldt hvor kursen er, hvis man tror på casen og selskabet. Men problemet er, at vi har set, at tålmodighed ikke har belønnet aktionærerne her. Kun dem, som var heldige eller dygtige til at sælge/ købe inde rigtige tidspunkter. Tilliden til aktien skal reetableres.
-
Cub…Enig. Men som det ser ud nu, er der kun en måde hvorpå det kan ske. De skal have et par succeser i deres pipeline, portefølje og så læg tid til.. så kan de negative ikke holde kursen nede mere.. min pointe er, at folk er negative på en masse mindre vigtige parametre. I sidste ende er det performance på pipeline der tæller.
-
Det ser ud til, at Bavarian søger efter erfarne videnskabsmænd til deres faciliteter i Tyskland “We are looking for an experienced Scientist/Senior Scientist at our R&D site in Martinsried, Germany, to strengthen our small, highly motivated Early Development team that is dedicated to moving preclinical vaccine candidates into clinical testing and beyond.”
-
Enron, har du nærmere tænkt over, hvad ledelsens opgave går ud på? - At lede firmaet i den retning, der er vedtaget på generalforsamlingen og i samarbejde med bestyrelsen, der er den direkte overordnede, gøre det bedst mulige for firmaet. De skal ikke begynde at spørge de aktionærer, der ikke er inde i sagerne, og det er da ikke kun deres skyld, at kursen ikke vil, som vi vil.
-
Så de må jo have mindst et nyt R&D projekt i pipelinen. Der er da altid positivt. Man kunne håbe på, at de styrker deres forretning først ved at få mindst et af deres 3 fase 3 forsøg i hus og flere Mpox ordrer. Det undrer mig, at vi nu er i juni måned og de ikke har meldt om flere ordrer. Den sidste nyhed, som jeg husker er dateret tilbage i december måned sidste år (Equine Encephalitis fra US)
-
Min personlig holdning er, at selskabet skal fokusere på vedvarende indtægter fremover frem for at dræne aktionærerne for flere penge ifm. opkøb og nye R&D projekter. Jeg går ikke ind igen før at der er tegn på noget organisk vækst og at ledelsen frembringer nogle overbevisende resultater. Og er der nogen som ved, hvorfor den ikke er noteret i USA udover deres OTC notering? Hvad gør ledelsen for at tiltrække store investorer? Det ville sikkert hjælpe på volatiliteten.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind