Bavarian Nordic — Maj 2023
-
BBC 31/3 "Homosexuality: The countries where it is illegal to be gay" https://www.bbc.com/news/world-43822234 "There are 64 countries that have laws that criminalise homosexuality, and nearly half of these are in Africa."
-
@WorkTrader - så jeg er meget uenig i / skeptisk over det narrativ "Afrika" udbreder i forb. adgang til vacciner. Synes det tangerer victim blaming.
-
Ja, narrativer/politik har som altid, intet med virkeligheden at gøre

-
..ja, det har du ret i Kraken, aldersfordelingen er nærmest 50/50 ligesom mange flere børn er smittede relativt til resten af verden, https://worldhealthorg.shinyapps.io/mpx_global/#23_Tables - uanset var pointen at proaktivt salg bør være en del af strategien.
-
sorry kønsfordelingen er 50/50

-
Mindre kendt virus på spil https://abcnews.go.com/Health/covid-rsv-rates-decreasing-spring-lesser-virus-rise/story?id=99691489
-
Det der bekymrer mig mest er vi nu er 6 måneder inde i året og vi ikke har hørt noget til nye ordrer på jynneos. Så jeg bliver nervøs for om 2023 var en enlig svale mht til overskud. Ved godt at udviklingsomkostningerne sikkert bliver mindre næste år hvor alle fase 3 projekter er afsluttet, men jeg vil jo helst at de vedbliver med masser af udvikling, der kan skabe nye produkter. Så nye ordrer TAK

-
Når selv ledelsen sælger i kurs 207, så er der noget som tyder på, at man skal væbne sig med lidt mere tålmodighed før man kan forvente at se et selskab med overskud år efter år. Jeg overvejer at gå ind igen lidt senere, da jeg tror på, at kursen skal ned i 178-niveauet inden længe.
-
BN har oplyst: - JC May er almindelig aktionær som alle andre, der ingen indsigt har i de data, der måtte komme i resten af 2023.
- De 9000 aktier han solgte forleden, udgør en ganske beskeden del af hans samlede aktieeksponering i Bavarian, hvilket er offentlig information.
- Således er der intet substantielt i den kritikken.
-
Husk fokus på casen - tålmodighed - året er langt fra slut, heller ikke ved indgang til sjette måned i året, ligesom hjørnet venter 3 større nyheder, dertil kan nye Mpox ordrer fortsat kommer. Sommeren er i gang.
-
Ledelsen = flertal. Det er ikke korrekt at skrive ledelsen.
-
Tak @POPN (16:21). Jeg er ikke gået i skolen i Dk, så gramatikken halter, desværre. Med hensyn til dit citat fra Rolf/ BN: det er korrekt, at JC ikke har indsigt i kommende data, men jeg har svært ved at tro, at han ikke har indsigt i den resterende del af forretningen. Jeg kritiserer ham ikke længere, da jeg nu har solgt og kommer måske ind i lavere kurs. Alligevel vil jeg glæde mig på jeres vegne, hvis der i morgen kom en god nyhed. God aften!
-
..over 100% af dagens omsætning omsat i lukkeauktionen...
-
@WorkTrader - tak - 298.000 styk købt i luk.... Vildt!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind