Bavarian Nordic — Maj 2023
-
..jeg er faktisk af den grund, og for en gangs skyld, pessimistisk i mine forventninger til data der.
-
..dvs. tror stadig de når endpoint på mindst samme mængde antistoffer som comirnaty, men ikke overbevisende nok på secondary...vi ser.
-
..håber selvfølgelig at det er modsat, at de holder langtidsdata, idet secondary mål er vigtigere nu, for at bakke primary data op, der kun lige når endpoint...den vinkel Wisewhitewholf tog. Ville selvfølgelig være helt optimalt.
-
Ser ud til at den klarer sig flot i dag :-), måske er tilliden ved at vinde indpas
-
JC May salg af aktier i BN har ført til, at folk på diverse sociale medier stiller spørgsmål til det, kommer med ubrugelige kommentarer og deres egne subjektive tanker og ubrugelige fordomme/konspirationsteorier. Det er jeg træt af, så som før er jeg gået til BN selv, der oplyser:
- JC May er almindelig aktionær som alle andre, der ingen indsigt har i de data, der måtte komme i resten af 2023.
- De 9000 aktier han solgte forleden, udgør en ganske beskeden del af hans samlede aktieeksponering
-
- i Bavarian, hvilket er offentlig information.
- Således er der intet substantielt i den kritikken.
-
Husk fokus på casen - indenfor 3 måneder får vi afgørende data på tre fase tre resultater. Flere ordrer kan komme med Mpox.
-
Den har jeg endnu ikke fundet/fået oplyst, men vil finde ud af det. Har blot fået ovenstående oplyst indtil videre. Jeg er helt rolig -

-
Husk fokus på casen - indenfor 3 måneder får vi afgørende data på tre fase tre resultater. Flere ordrer kan komme med Mpox. Kursudsving kommer mens vi venter - for mig er det ligegyldigt, da jeg tror på, at vi skal væsentlig højere op i kurs indenfor 3-6 måneder.????
-
Husk fokus på casen - indenfor 3 måneder får vi afgørende data på tre fase tre resultater. Flere ordrer kan komme med Mpox. Kursudsving kommer mens vi venter - for mig er det ligegyldigt, da jeg tror på, at vi skal væsentlig højere op i kurs indenfor 3-6 måneder - ingen spørgsmål herfra men bare en:

-
- Nedenstående skal der stå.
-
Til sgj : helt wnig det vil være mærkeligt hvis et firmas CCO ikke har en forventning til firmaets udvikling indenfor salget . Det er jo derfor det er lovpligtige at melde disse insiderhander. Så et meget uheldigt signal at sende til markedet, og markedet reagere selvfølgelig på det.
-
Jeg solgte alle mine forleden dag og det var en beholdning i størrelsesordningen som JC. Det var ikke en nem beslutning fordi jeg har virkelig troet på selskabet. Det er fint, hvad Rolf svarer ift. JC, men det kan ikke komme bag på selskabet, at folk sælger på baggrund af hans salg. På samme tidspunkt før data for Prostvac kom frem, så steg kursen voldsomt op. Vi kender alle, hvad der skete efter. Men det viser lidt, hvordan tingene har ændret sig: nu falder kursen lige før data. Og det skyldes
-
kun én ting: manglende tillid. Og når man står i denne situation og aktien falder konstant, jamen så må man spørge sig om en leders salg af egne aktie sender et ok signal til aktionærerne.
-
Jeg solgte min beholdning den 23. ds. til kurs 208,20 og genkøbte samme antal den 24. ds. til kurs 198,15 så jeg er tilfreds med min beholdning, ingen kan ramme top og bund. Jeg er fortrøstningsfuld med kursudviklingen fremover, og tror på at nogle af fase 3 vil lykkes med succes. Når Bava melder ud med budgettal er de altid forsigtige.
-
Med den lille historie, vil jeg bare sige: Læg en fejlslagen investering bag jer, i stedet for at gå og skumle og ærgre sig i lang tid

-
Husk nu, fokus på casen
Biotek er ventetid, kursen går op og ned indtil da, vi er meget tæt på svar på tre fase tre projekter. 
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind