Bavarian Nordic — Maj 2023
-
Tak for denne gang. Jeg er ude pr. dags dato. Jeg er bange for, at fuglene på taget flyver om lidt og vi står tilbage med endnu en kapitaludvidelse i et svært og konkurrencedygtigt marked, hvor Bavarian pt. ikke har en ledelse som kan løfte opgaven. Hvis kursen falder til 150 (som jeg mener er realistisk indenfor de næste måneder), så kan det være at jeg hopper på igen. Held og lykke til dem der bliver. Jeg håber, at der kommer en kursgevinst til alle jer. Jeg har været i aktien i flere år, men
-
vælger nu at gå ud og tage konsekvensen af min kritik. Så behøver I ikke at høre på mig mere. God vind til alle.
-
Janolsen - Hvilke produkt /hvilken produkter I BN har du “kærlighed” til i pipelinen
? Og hvorfor ?
-
Cubinvest - der går sikkert kun et par
dage/en måned maks., så er du tilbage igen:) -
Det håber jeg ikke for jeres egen skyld, for så taler vi om en væsentlig lavere kurs end den vi ser i dag. Jean Luc fik min sidste tvivl bekræftet i går.
-
Interessant er det at bava fald på en melding om at der er 100% kurs potentiale, samt at der faktisk ikke er nogen der laver trends på kursen hverken her eller på andre platforme. Det kan fortælle lidt omkring de problemer som bavarian har med at fortælle markedet omkring deres mål og strategier
-
POPN Jeg ved og er ikke i tvivl om deres MPOX vaccine. Tror rigtig meget på deres COVID, er faktisk slet ikke i tvivl. Deres rejsevacciner, ved jeg også er fantastiske, håber på den der ligger i fase 3. RSV er jeg rigtig meget i tvivl om. Blot min fornemmelse
-
@CSørensen g.d. 19:36 og 02:21, Ja, jeg refererede netop om milestones, da det også undrede mig. Men måske netop derfor BN pointerede, at de mange millioner covid-vacciner, de allerede havde producerede, endnu IKKE kunne karakteriseres som værende kommerciel produktion (eller hvordan det var, de formulerede sig).
-
Ved ikke lige om denne her har været delt om Mpox - https://www.cbsnews.com/sanfrancisco/news/mpox-resurgence-dozens-new-cases-nationwide-cdc-investigating/ - Dr. Tedros, director-general of WHO: Unfortunately, many countries are now slowing down on surveillance and reducing access to tests and vaccines. It remains important for countries to maintain their capacities and continue their effort
-
Det må da kunne bruges til noget mere aktivt end at tage telefonen

-
SGJ - for mig er dette nu mest Marketing og Stakeholder Management. Nogle skal jo presse regeringerne til atbruge penge på vacciner. ….vi har jo set data på, at de virker. Nogle der har set kurver over fald i dækningsgraden over tid? … jeg tænker, at gen-vaccinering er godt
-
CDC i US siger st alle homosexuele skal have 2 vacciner. De undersøger hvor længe man er beskyttet https://www.cdc.gov/poxvirus/mpox/vaccines/index.html
-
Lader til WHO European region nu ændrer strategi og går efter eliminering af mpox 'Faced with what was considered until now to be a zoonosis, the WHO proposes to change strategy and considers that the elimination of human-to-human transmission of mpox must be an objective' - bla vha. 'Vaccination of exposed populations, whether through human-to-human transmission, occupational risk for health professionals, exposure to infected animals or individuals living in enzootic/endemic areas'...
-
..læs her, https://euro.dayfr.com/health/263810.html
-
..priority for action er bla. 'Develop global collaborations to ensure that government authorities work with the private sector in developed and low- and middle-income countries to deliver treatments and vaccines, especially in historically endemic/enzootic areas'
-
...der kan jo selvfølgelig gå tid før det udmynter sig i større ordrer, men det baner da vejen for sustainable business yderligere...
-
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind