Bavarian Nordic — Maj 2023
-
Janolsen - At man absolut ingen positive ting kan nævne ved BN, men kun hver gang kan kristisere ledelsen med gætterier og løse påstande - det hedder tunnelsyn - husk at forholde dig til fakta -
du har tabt mig for længst - se Helges seneste video. -
POPN, hav er det vil have mig til at juble over ??? Er det en mulig fremtidig succes som i øvrigt flere analytiker efterhånden tvivler på ?? Jeg har investeret i et selskab, jeg forventer skaber værdi for mig som aktionær, det har de på nuværende tidspunkt ikke indfriet, derfor er jeg ganske kritisk
-
POPN du skriver samtidig jeg kommer med løse påstande og gætterier, og ikke forholder mig til fakta. Det forstår jeg ikke helt, jeg gætter ikke og kommer ikke med løse påstande,. jeg forholder mig til fakta, hvilket netop er, at vi har at gøre med et selskab, som ikke har skabt de værdirer vi alle håber på. Det er fakta
-
At snakke om kurs over 400 kr, gode fase 3 resultater, store samarbejdsaftaler med Nuance Pharma i Kina for Covid og andre drømmescenarier kan vel også betegnes som løse påstande, ikke? Så for alle dem, som kritisere de "sure" indlæg, så skal I huske på, at det I kommer med er også gætterier. Fakta er, at kursen falder og falder mens vi stadig venter på bedre nyheder, som måske, måske ikke, kommer.
-
..jo er da enig i, at det er gætterier...ligesom alle de mulige mpox ordrer jeg finder og skriver om er. Dog realistiske og for nogen, berigende eller oplysende, endda spændende. Bliver vi klogere af jeres evindelige kritik af ledelsen? Mere oplyste?
Da kursen var i 3-400 sidste år, var der ingen kritik af ledelsen, kun gode debatter, dig inklusive Cub, spændende nyheder og berigende info. Husker endda JanOlsen opstøve en super interessant kontrakt ml Chaplin og Barda mener jeg. -
-
Det har du vist skrevet så mange gange, at det er trættende at læse. Jeg tænker af og til, om det er en linie på en handelsskole et eller andet sted i Danmark, hvor eleverne bliver sat til at følge vores chat og agere i den, og så ind i mellem aflevere respons til læreren, så han kan vurdere deres evner og evt. give en karakter.
-
Match, det var noget af en påstand du kommer med der. Men bekræfter vel meget godt, at vi alle er presset i en eller anden form, på den udvikling aktien har haft. Jeg vil blot sige, jeg forholder mig kritisk til det nuværende set up i virksomheden, mener ikke at den drives på den korrekte måde. Det er mi holdning og du har din holdning, som jeg accepterer, uden at komme med påstande herom
-
Har lige kigget på det link Villy sendte kl. 12.27, ser at flere COVID vaccine selskabet nyder godt af den forventet stigning af tilfælde i Kina. Skulle man ikke tro, at det også vil gavne Bavarian, eller er tilliden bare væk ?
-
...først når der er en godkendelse vil jeg tro, eller overbevisende data. Ville være 'rettidig' omhu, at komme med data nu
- tror stadig på readout og langtidsdata i maj...kom nu! -
Urmi Cholera, lige startet i Bava...
-
Kan se at det endnu ikke er traengt ind, at det ikke er et spoergsmaal om den enkeltes holdning, hvad enten det er til ledelsen eller shortning eller...bla..bla..! Problemet er at den samme smoere bliver gentaget gang paa gang paa gang. Det er ulideligt taakrummende, lidt i stil med Halloej paa badehotellet, bare uden humor:-D
-
Watt 14.45...Husk at vi løbende rydder op i indlæg, når de er af spammende karakter med gentagelser uden argumentation.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind