Bavarian Nordic — Maj 2023
-
@Cupcake 15:39 - Det undrer mig, hvis det er rigtigt, at Bava kun skal betale milepæle for Covid, hvis der produceres kommercielle vacciner. Jeg har i relation til Expres2ion tidligere forstået, at en vellykket Covid fase 3 i sig selv ville udløse milepælsbetaling? Er dog ikke sikker på, hvad der er korrekt, og har ikke lige nogen kilde på det ved hånden.
-
Endnu engang er vores chat ved at køre ud i det groteske igen i forhold til BN's ledelse. Jeg vil anbefale, at den permanente vrede over ledelsen udløser et salg af BN aktier, hvis I overhovet har nogen. Og så finder et andet selskab at køre løs på. Skulle May have solgt fordi der kommer dårlige data, vil vidende aktionærer kende konsekvenserne af insiderhandel. Bøde og i givet fald fængsel. Ledelsen har lov til at tjene penge på deres aktier - ligesom almindelige investorer!
-
Come on Match 19:45. Du er ikke fair. Syntes nu det er en ret fair reflektion omkring salg af aktier fra en EVP/COO. I morges skrev du selv om kurs 407 - og så ligger ledelsen og sælger ud til kurs 207. … ledelsen plapre løs om RSV, har været næsten ansvarspådragende langsomme med Covid, lavet kapitalforhøjelse på kapitalforhøjelse. De overlever da kun fordi ATP ikke passer på os og er en elendig “lead investor”. Der er ikke nogen “lead investor” og reelt ikke nogen bestyrelse i Bavarian
-
… og det vil jeg have krav på at kunne udtale mig om!!! Jeg ejer og har i en meget lang årrække ejet en pæn røvfuld aktier i selskabet. Jeg er her pga. produkterne og pipeline - ikke ledelsen. … og jeg deler rigeligt med øvrigt info i gruppen om observationer, facts og betragtninger.
-
God aften Match

-
Ja, bølgerne går af og til lidt højt i denne chat. @Helge lagde , for nylig, en lille video, hvor han kommer med nogle gode poienter omkring Bavarian. Hvis I ikke har set den, så gør det, for jeres egen skyld. Link kan findes her i chatten d. 18.05 kl. 20:31. Håber fortsat på det bedste for BAVA

-
I forlængelse af min kommentar 19:36 omkring milestones til AdaptVac/Expres2ion - se Expres2ion-chatten, hvor det fremgår, at Citi ikke har ret i, at der kun skal betales milestones, hvis Covid-vaccinen bliver kommercielt produceret. Første milestone skal betales ved færdiggørelsen af fase III, og de to sidste ved filing i hhv. US og EU.
-
Godmorgen

-
Shortpositioner på danske aktier https://www.proinvestor.com/boards/112770
-
Ja, det er ikke så positivt blik, som Citi har. Mon ikke markedet følger Jean Luc’s “anbefaling” og sørger for at sælge ud på dette niveau
-
Maaske man lige i den sammenhœng burde naevne antallet af aktier i Bava, som er i hans depot efter salget af ovennaevnte? Jeg ved det ikke, men det kunne jo vise sig at vaere nok saa relevant, inden man bare doemmer ham for baade det ene og det andet!!
-
En CCO i et selskab som Bavarian får et årsløn i millionklassen. Jeg kan simpelthen ikke se, hvad formålet er med at sælge samme dag, hvor ens warrants kan sælges og score en gevinst på kr. 440.000.- Dette, medmindre at man selv ikke tror så meget på det selskab man er CCO i og kan allerede se, at kursen ikke vil være betydelig højere i en længere periode. Jeg antyder ikke, at han handler med insider viden, men han må jo kunne fornemme bedre end os andre, hvor skibet er på vej hen. Og det er
-
så skidt at sende denne signal til de øvrige aktionære, som i øvrigt bekoster de warrants og kapitaludvidelser, som selskabet gang på gang kaster os ud i. Når man er leder i et selskab og har aktier, så har man efter min mening en højere grad af ansvar.
-
Fakta er pt., at Citi har kursmål 407 pt. Der er ingen, der kender resultat af fase 3 RSV endnu. Det skal meldes ud, så snart resultat foreligger. Så - husk ro på - nu ikke alle de gætterier, konspirationsteorierne og løse påstande
Cubinvest - prøv at skriv til BN og spørg i stedet for at vi skal læse om spådomme hele dagen:) -
@Cubinvest og andre, der er kritiske over for det seneste aktiesalg: Jeg kan selvfølgelig godt se det irriterende i signalet, som et salg sender. Men jeg synes altså, der er en vis forskel på aktier købt for frie midler og aktier tildelt som en del af en lønpakke. Her svarer salget nøjagtigt til det tildelte antal warrants, og salget svarer så at sige "blot" til at hæve sin løn, vil jeg mene? Jeg synes i hvert fald, at signalet er langt mindre bekymrende, end hvis der sælges en større portion af
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind