Bavarian Nordic — Maj 2023
-
Godmorgen

-
FDA panel endorses Pfizer's RSV maternal vaccine https://firstwordpharma.com/story/5742091
-
Godt marked har lukket i dag, eller ville godkendelsen til Pfizer give store tæsk. se evt https://www.ls-tc.de/de/aktie/bavarian-nordic-a-s-aktie
-
Vi har hele tiden haft en forventning om, at to andre virksomheder vil komme på RSV markedet før BN. Det er også hele tiden kommunikeret ud af BN. Måske maks. 3-4 % fald en given dag, men det retter sig op igen på sigt, så ingen rystende hænder herfra
BN taler om potentielt at kunne få markedsandele på 15-20 % af et milliardmarked de næste mange år, selv det er nok til at transformere BN sammenholdt med indkomster fra øvrige produkter. 
-
Det er lige meget at markedet er lukket i dag. Hvis det er en dårlig nyhed (hvilket i princippet det er), så vil den falde på mandag. Den plejer at falde kraftigt, når de andre kommer med gode nyheder nu angående RSV.
-
@POPN: Bavarian talte også om et marked for Covid for et år siden og nu er der nærmest ingen analytikere, som prissætter noget værdi af denne vaccine overhovedet. RSV er stadig en fugl. Jeg har p.t. større håb om Mpox og kopper.
-
Vi har vidst i langt over i hvert fald et år, at andre konkurrenter vil komme først på RSV markedet. Det er derfor ingen overraskelse for mig som investor, der kører sportsvogn og følger med. Bliver I andre “investorer” overrasket nu, så har I sovet i timen i jeres Trabant med en 15 årig passiv investeringsstrategi

-
RSV som sygdom og dets
marked kan ikke sammenlignes med Covid
-
I Deutsche Bank præsentationen sagde Henrik Juul under spørgsmålene til sidst,
at Bavarian regnede med at blive nr. 3 eller 4 på RSV, men at markedet var 6-7 mia. USD. -
POPN en langsigtet strategi, er normalt et tegn/håb på virksomheden har den rigtige strategi og ledelse. At kigge på kort sigt, er nok mere held end forstand. Med det du skriver, indrømmer du jo samtidig, at virksomheden historisk set har fejlet, og at du på den korte bane håber på at de beviser de har den rigtig strategi
-
Jeg siger ikke noget om, at BN har fejlet, tværtimod
Tror BN kommer til at tjene gode penge på RSV, da jeg tror på gode fase 3 resultater. Der er plads til flere på markedet. -
Fair nok set på den korte bane, men på den lange bane er det noget værre vrøvl
-
Du kan være langsigtet med en del af dine penge og en anden del kortsigtet. Jeg ser meget positivt på BN indenfor nu og tre år frem.

-
Ingen 100 % swing i mig. Tror på BN indenfor nu og 3 år frem:)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind