Bavarian Nordic — Maj 2023
-
..helt enig, men der foregår også mange ting der, rygter om opkøb, etc...og firmaer bliver jo kørt op...ligesom Bavarian sidste sommer.
-
Man kan vel ikke sammenligne 1 til 1 med Zealand, som har en lovende middel mod fedme. Men ja, det som tynger Bava er historikken, desværre. Ikke en flot track record. Var de kommet for et par år siden ville markedet have en større tiltro til dem
-
Hvor længe har du været aktionær? Jeg tror, at negativiteten hænger godt sammen med det. Jeg er langsitet og overordnet positiv (ellers ville jeg have solgt), men jeg er også meget kritisk og synes, at der i dette forum også skal være plads til det. Ellers kan vi bede Helge om at oprette en paralelt chat, hvor man enten kan vælge at skrive positive eller mere kritiske indlæg. Så kan alle være glade
-
...børsen lukket på fredag. Lad os få en god nyhed i fridagene, så alle bli'r glade igen. Go' 'ferie' til alle.
-
De to chatte kan hhv. hedde “Bavarian :-)” og “Bavarian :-(“… blot et forslag
-
...så gætter jeg på, der bliver meget stille i 'Bavarian
', henover sommeren 
-
sorry 'Bavarian
' selvfølgelig -
Bare rolig, kursen skal nok stige i fremtiden

-
..ja netop..det var pointen med stilhed i den negative

-
Service: Følgende links ligger gemt i dagens lange chat, hvor det meste er hørt før, hvorfor kan nemt springes over. @Cub 13:42 https://bioprocessintl.com/bioprocess-insider/facilities-capacity/bavarian-nordic-bringing-manufacturing-home-drives-vaccine-ambition/ @WT 14:33 https://reliefweb.int/report/world/mpox-resurgence-european-region-spring-and-summer-prevent-key-measures-must-continue @POPN din vedholdenhed og tålmodighed er beundringsværdig.
-
Nej. Kursen på aktier kan svinge op og ned. Det bliver jeg ikke spor nervøs over. Sådan er gamet. Der er mange eksterne forhold - krig, renter, inflation mm., der påvirker kurserne på aktiemarkedet. Og BN er endvidere biotek med lange ventetider på nyheder. Dog er vi nu nær betydningsfulde nyheder indenfor 3-4 måneder, så det handler om bare at holde fast.

-
@muremester selv om zealand og bavarian faktisk startede i samme branche, kan man ikke sammenligne dem mere. Zealand er stadigvæk et firma der operere indenfor behandlinger. deres vision er at deres teknologi kan bruges til at afhjælpe sygdomme der er forbundet til maven og fordøjelsessystemet herunder diabetes. de ser udtil at lykkedes med denne vision. Bava derimod er også grundlagt med behandling for øje, de started med at udvikle ideen omkring mva-bn vaccinen, og fik hurtig en kontrakt med
-
Med et sigte på i år og 3 år frem skal kursen nok blive væsentlig højere end i dag på et tidspunkt - og ja, så er chancen for en gevinst der - kunsten er blot at kunne tøjle sin egen grådighed og sælge på de rigtige tidspunkter. Dog ser jeg for mig ved et samlet positivt udfald på flere af nyhederne i år, samt fortsat aftaler på Mpox og stigning igen igen på salg af nuværende rejsevacciner, at der kommer et tidspunkt, hvor vi potentiel kan nå et endnu højere kursniveau over tid med færre
-
større kursudsving, holder det, tror man på det, så kan man vælge kun at sælge en del af sine BN-aktier undervejs og stadig beholde f.eks. 50/75 % af sin BN aktier.
-
den amerikanske regering påen koppevaccine, denne kontraks skulle bruges til at finacere deres udvikling af Prostvav, og sernere cv301. da disse projecter floppede stod bava tilbage og skulle finde en ny vision. det blev så at blive en førende indenfor rejse vaccinere. denne vision er dog svær at sælge til markedet, da der ikke rigtig ligger noget bag ved. andent end være størst, det viser sig også ved at de prøver at opfylde denne vision ved at købe forskellige produkter der bygger på
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind