Bavarian Nordic — Maj 2023
-
..lidt om mpox i WHO european region, https://reliefweb.int/report/world/mpox-resurgence-european-region-spring-and-summer-prevent-key-measures-must-continue - jeg forudser nøjagtig samme smitteudvikling som sidste år..og et rush på Bava for at levere vacciner bilateralt og til organisationer. Tror på at de har produceret til lager i Q1 og holdt igen med leveringer, til netop dette formål, De helt store ordre fra WHO, US (både restock og udskiftning af acam), evt Frankrig bliver på frysetørret.
-
..vi når mindst 15 mio doser produceret og leveret i år, dvs min 6 mia på pox/mpox alene.
-
Stor ros til ledelsen i BN for for flere år siden at evne at kunne indgå samarbejde med USA om en koppervaccinen, også ovenikøbet få den godkendt til Mpox. Det er proaktiv og fremadsynet adfærd - klasse
At BN evner at samarbejde med USA, samt USA er villig til at samarbejde med BN og dens ledelse, er en klar blåstempling af BN som virksomhed og ledelsen. Ikke alle virksomheder får lov til det. BN har sidenhen også lavet aftaler med Canada og Storbritanien. 
-
@bikube: ja, det er godt at se dem komme lidt rundt i medierne. Men ikke særligt opløftende at høre Chaplin snakke om yderligere M&A. Det vil smadre kursen medmindre at det kommer efter gode fase 3 data
-
Ja det da flot de fik den aftale på plads. Værdien af aftalen er blevet synliggjort af de uheldige omstændighed at MPOX kom. Tror nok ikke at ledelsen havde forudset det, men det var nok mere en omstændighed, som ledelsen ikke har indflydelse på. Så kan vi tillade os at hylde ledelsen for det, da det jo lå i kortene at vaccinen faktisk kunne bruges til MPOX
-
Man ef nok nød til at se på historien, når det ikke er lykkedes at fastholde nogle af de stor aktionærere der har været inde over bavarian gennem tiden, incl ATP der også på et tidspunkt trak sig ud med tab. Så må det at alle har trukket sig vel skyldes ledelsens ageren?
-
Ledelsen har gjort det elendigt, hele tiden lover man bedre tider/resultater ud i fremtiden, aldrig noget målbart. Jeg glæder mig til at deres CFO holder sit løfte om at der kommer en covid vaccine, ellers er der jo en kapitaludvidelse samt 800 millioner fra staten som blot er skyllet ud i kloaken - vi vil se resultater og ikke alt det snak fra ledelsen
-
Markedet reagerer bare ikke godt, når de hører M&A og Chaplin i den samme sætning
-
Tålmodighed...
-
Jeg undre mig over udviklingen i dag, var det en skidt performance fra ledelsen i går ? Nu havde de ellers chancen for at vise sig frem, men det kan da godt virke som om de fejlede

-
De sidste mange gange de har udtalt sig har det ikke ligefrem været godt for kursen... men shorterne udnytter sikkert i dag. Der blev smidt nogle enorme klumper her kl. 15:35 og 15:36. Og så sælger mange efter "Bavarian-reglen" (når den går hurtigt op, går den hurtigt ned igen)
-
Jeg tror bare det i bund og grund er et udtryk for at der absolut ikke er tillid til deres dispositioner. Nok mest fordi historien har vist at der ikke er grund til at have tillid
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind