Bavarian Nordic — Maj 2023
-
Janolsen - ja, og det er alt sammen gammel historie, det du skriver. Nu ser vi fremad. En aktiv pleje af ens investeringer kan anbefales

-
Før talte man herinde om at være "tålmodig" og man kritiserede dem, som ikke var det. Nu taler man om at pleje ens investeringer ved at være dygtig til at sælge på toppen og købe i bunden... Sidstnævnte kan vi alle blive enige om at det er nærmest umuligt.
-
SGJ - det er nødvendigt, når vi hele tiden skal høre på Janolsen samme historiske gentagelser med sin passive investeringsstrategi hver gang han skriver:) Tålmodighed og aktiv pleje går hånd i hånd - tjek. Sove i timen er ikke smart

-
-
Janolsen - Hverken ledelsen i BN
eller dine historiske handler med BN er et ømt punkt for mig
-
Bavarian Nordic: Boosting inhouse manufacturing drives vaccine ambition https://bioprocessintl.com/bioprocess-insider/facilities-capacity/bavarian-nordic-bringing-manufacturing-home-drives-vaccine-ambition/
-
Historisk set har man rost ledelsen for deres dispositioner, men virkeligheden har vist at være alt andet en lyserød. Jeg tænker hvor havde vi været, hvis ikke MPOX var dukket op ? Jeg siger blot dette, så vi alle har en nuanceret tilgang til aktien, der ikke alene bygger på de seneste 6 mdr. beslutninger, som i øvrigt stadigvæk mangler at vise sig på bundlinjen.
-
..så gerne Takeda's dengue vaccine, QDENGA, kom på Bavarians hænder.
-
...kan være de tilbagelicencerer ebola vaccinen og producerer i Bern, re dit link Cub?
-
..lidt om mpox i WHO european region, https://reliefweb.int/report/world/mpox-resurgence-european-region-spring-and-summer-prevent-key-measures-must-continue - jeg forudser nøjagtig samme smitteudvikling som sidste år..og et rush på Bava for at levere vacciner bilateralt og til organisationer. Tror på at de har produceret til lager i Q1 og holdt igen med leveringer, til netop dette formål, De helt store ordre fra WHO, US (både restock og udskiftning af acam), evt Frankrig bliver på frysetørret.
-
..vi når mindst 15 mio doser produceret og leveret i år, dvs min 6 mia på pox/mpox alene.
-
Stor ros til ledelsen i BN for for flere år siden at evne at kunne indgå samarbejde med USA om en koppervaccinen, også ovenikøbet få den godkendt til Mpox. Det er proaktiv og fremadsynet adfærd - klasse
At BN evner at samarbejde med USA, samt USA er villig til at samarbejde med BN og dens ledelse, er en klar blåstempling af BN som virksomhed og ledelsen. Ikke alle virksomheder får lov til det. BN har sidenhen også lavet aftaler med Canada og Storbritanien. 
-
@bikube: ja, det er godt at se dem komme lidt rundt i medierne. Men ikke særligt opløftende at høre Chaplin snakke om yderligere M&A. Det vil smadre kursen medmindre at det kommer efter gode fase 3 data
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind