Bavarian Nordic — Maj 2023
-
Kursen skal nok blive væsentlig højere indenfor de næste pr. måneder eller år. Udvanding er i den forbindelse på ingen måde aktuelt for mig. Jeg ser længere frem end lige dagen i dag

-
En proaktiv ledelse kan vi bruge - stor ros til ledelsen i BN, der køber virksomhed til en god pris, når muligheden opstår
Der bliver vist handling og fokus på at vækste og skabe en endnu større virksomhed på sigt 
-
Janolsen - skynd dig at sælg - helst i dag og ikke i morgen
Du kan sælge dine aktier til mig til dagens kurs!:) -
Jeg køber aktier, fordi jeg forventer stigning, det er logisk. Janolsen du skriver, at "det ikke helt gik som forventet" datid, hvad forventer du fremadrettet? Bava udvider i Kvistgård og køber en fabrik sammen med de to nye vacciner. De har samme problem som Novo, de kan ikke følge med efterspørgslen. Det er jeg sikker på, at der er penge i. Jeg er helt rolig ved, at Bava "har købt aktier i Emergent", de har helt sikkert mere viden end jeg.
-
Jeg har respekt for der muligvis ligger noget i fremtiden, der kan være godt for aktíen. Men jeg har samtidig måtte sige nej til alternative afkast i mange år, da jeg har været så dum at tro på vi havde en ledelse der evnede at drive en fornuftig forretning.
-
@POPN: Det er meget fint at være optimist, men måske skal man passe på med at skrive, at kursen bliver væsentlig højere de næste måneder. Det er selvfølgelig det, som alle herinde håber på, men vi skal huske, at mange nye investorer læser med og de skal få en nuanceret indblik i casen. Det nytter ikke meget, at aktien tales konstant op, når både shortere bliver ved med at øge positioner og kursen ikke afspejler de værdier, som ledelsen gentagne gange forsikrer markedet om at de besider
-
..skrevet i bedste mening Janolsen, men det gælder vel også om at have en (exit) strategi...hvis du købte i 2008, har du købt et sted mellem 65 og 120-30...så var altså sidste juli/august oppe i omegnen af 500%..tænker du mest af alt bebrejder dig selv.
-
Janolsen - er du ikke sød at stoppe. Du gentager hele tiden de samme ting, når du skriver - der er intet nyt. Vi har alle nu
forstået, at du har valgt bare at købe BN aktier og lade dem stå i 15 år uden at foretage dig noget undervejs, samt at du ikke bryder dig om ledelsen i BN -
Kom gerne med noget nyt med indhold, på forhånd mange tak 
-
Janolsen - ja, og det er alt sammen gammel historie, det du skriver. Nu ser vi fremad. En aktiv pleje af ens investeringer kan anbefales

-
Før talte man herinde om at være "tålmodig" og man kritiserede dem, som ikke var det. Nu taler man om at pleje ens investeringer ved at være dygtig til at sælge på toppen og købe i bunden... Sidstnævnte kan vi alle blive enige om at det er nærmest umuligt.
-
SGJ - det er nødvendigt, når vi hele tiden skal høre på Janolsen samme historiske gentagelser med sin passive investeringsstrategi hver gang han skriver:) Tålmodighed og aktiv pleje går hånd i hånd - tjek. Sove i timen er ikke smart

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind