Bavarian Nordic — Maj 2023
-
Hvad forventer I fra den korte konference om en halv time? Varer den ikke kun en halv time og kan de nå meget på det tid?
-
@WorkTrader - tak for al info og links. Det er dejligt, at vaccinens effektivitet ikke er til diskussion i denne runde...
-
Så vågnede shorterne op
-
...most welcome...ja og spændende med det nye efficacy studie du også linkede til igår...
-
..forventer ikke rigtig noget andet end det vi ved @Cub...det er Rolf der præsenterer. Man kan jo blive overrasket.
-
..med lave doser...
-
..nå det så du alligevel...det var mig der stillede det

-
..det er vel retorisk der
- nå jeg sætter mig til rette og nyder showet. -
..det er Henrik Juuel
-
Indtil videre har han fået kursen til at gå lidt op
-
Nej. Selvfølgelig ikke. Der er også ved at danne sig en pæn “W”-formation set i 3 måneders grafen
-
Det var en bedre og mere præscis/professionel præsentation, end den Rolf præsterede på HCA præsentationen. Forløsningen af af alle potentialer i BN er selvfølgelig stadig på håbe-stadiet, men lykkes BN med Covid, Chikungunya, RSV og det estimerede salg af den nyindkøbte vacciner venter der et særdeles stort marked. Plus et håb om, at ACAM lagrene vil blive erstattet med Jynneos. Positiv præsentation af Bavarian Nordic.
-
Jo, gerne
Men jeg tror, at vi efterhånden - ved at følge med i nyhedsstrømmen - kender de positive triggere: Forventeligt flere ordrer på MPOX i 23. En kelte så store, at der kommer en BM. Udskiftning af lagre i USA og Frankrig til den frysetørrede version af Jynneos. Lagre af ACAM konverteret til Jynneos. Ordrer fra HERA/EU. Forventede salgstal i 2028 på de senest indkøbte vacciner inkl. Chikungunya på ca. 6 mia. kr. RSV marked på samlet set 26-43 mia. kr. -
Optimisme vedrørende et givtigt marked for Covid19 vaccinen, der vil vise flotte resultater. Snarligt forventede resultater fra Covid fase2 vedr. immunrespons efter 1 år. Og altså en meget professionel og international tilgang til Bavarian Nordics ageren på verdensmarkedet fremover. For mig virker det, som om selskabet har fundet en sikkerhed i grundlaget for væsentlig vækst i de kommende år. Jeg er ihvertfald glad og lidt stolt over at være med på rejsen. Som kan blive givtig for aktionærerne.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind