Bavarian Nordic — Maj 2023
-
5,35 nu
-
Cupinv….ja, ved det godt….de sætter som regel nye shorts når volumen damper lidt af. Men lad os se hvem der vinder kampen denne gang

-
Flot (forsinket?) reaktion på Q1 eller lades der op til endnu short angreb i den lange række? Kampen bliver nok ikke afgjort i dag eller morgen, hvis vi tager i historien in mente.
-
Jeg har i hvert fald solgt overkrydderen i dag i kurs 200. Det kan være, at jeg fortryder, men erfaringen taler for at den bankes ned igen senere i dag eller i morgen
-
Med 3 svar på fase 3 resultater indenfor 3-4 måneder, så er det for mig helt ligegyldigt med kortere perioder indtil da med kursudsving - tror på en samlet positiv udvikling indenfor 3-4 måneder, der gør, at kursen hedder 300 plus i år på et tidspunkt (et beskeden bud)

-
Du er beskedenheden selv, Bjarne, men ellers enig. Stor stigning under relativ stor omsætning. Begynder at ligne sidste år.
-
Short er på 5,50%
nu -
@Villy: tror du ikke, at vellykkede fase 3 i nogle af kandidaterne allerede er indregnet i kursmålene?
-
...det er jeg helt overbevist om, de ikke er. Der er ganget en ss for succes på ml 30-50 på dem allesammen.
-
Er ikke Villy, men svarer, da det er interessant. Nej, absolut ikke. Der er mange investorer, der forsat gerne vil se positive resultater på fase 3 faserne, positive resultater kan medvirke til kurs 300-400 i år og 400-500, beskeden sat, indenfor 1-3 år.
-
Nå jo, men det svarer til at i analytikernes estimaterne er der indregnet, at covid kommer 100%, og måske en af de andre fejler. Så kursmålene har taget højde for dette- Det er klart, at hvis alle 3 forsøg opnår godkendelse og får succes, ja, så taler vi et helt andet kursmål over 500.
-
..de ganger ss for success på est markedsværdi gange est penetrering
-
Bavarian Nordic to present at Deutsche Banks ADR virtual Investor Conference.. Jeg tror, at tiden er ved at være inde til, at shorterne kommer i klemme, og at aktien vil klare sig godt i den kommende tid. Her kommer invitationen: Company invites individual and institutional investors, as well as advisors, to attend interactive, real-time virtual event
HELLERUP, Copenhagen, May 10, 2023 (GLOBE NEWSWIRE) -- Bavarian Nordic (XCSE:BAVA.CO) based in Denmark, and focused on the
-
This will be a live, interactive online event where investors are invited to ask the company questions in real-time. If attendees are not able to join the event live on the day of the conference, an archived webcast will also be made available after the event.
It is recommended that investors pre-register and run the online system check to expedite participation and receive event updates.
Participation is free of charge.
Recent Company Highlights
• Upcoming RSV Phase 3 read-out
• First quarterly -
Undskyld det lettere tekstroderi. Her kommer et link til invitationen: https://finance.yahoo.com/news/bavarian-nordic-present-dbvic-deutsche-123500891.html
-
cool Match
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind