Bavarian Nordic — Maj 2023
-
@WT (07:51), du har ret. Jeg tog åbenbart fejl og glæder mig meget over den flotte stigning i dag. God dag til alle
-
...lad os nu lige få afsluttet dagen inden vi ta'r knæbindene på...hvis du forstår så'n lille en

-
Elsker Mr. Wolfs citat i Pult Fiction :-). Nordea skriver følgende i dag: "Bavarian reported Q1 revenues of DKK 1,252m, 10% below our estimate but in line with Visible Alpha consensus (DKK 1,266m). Q1 EBITDA was DKK 481m on a gross margin of 65.8%. We had estimated a gross margin of 60% and EBITDA of DKK 265m. Hence, realised EBITDA beat our estimate by 82% and consensus by 130%. We believe the buoyant ENRA vaccine sales, especially RabAvert/Rabipur, bode well for the rest of 2023 and we see...
-
... scope for a guidance hike with the Q2 report in August. We raise our 2023-25 top-line estimates by 1-2% and our EBITDA estimates by 2-8%. However, as we largely remove ABNCoV2 (COVID-19 vaccine) from our model, our DCF-derived target price falls to DKK 424 (443). We reiterate our Buy rating"
-
Kurs 200! Jeg sagde jo at det var et klokkeklart købssignal, når ØU solgte

-
Så glad på jeres vegne - I har alle været så seje i den aktie! tillykke!!
-
..du så sød ST. Ville gerne se et luk over 200 før jeg for alvor tror på, den er vendt.
-
Tænker med en short % på 5,7, så bidrager shorterne til festen idag :)….de har vist også tjent deres andel
Så nu er det vores tur 
-
welcome - @WorkTrader - det er SÅ fortjent - været en pine -
-
..vil også godt lægge kuglerne på blokken på, at den guidance hike kommer inden Q2 i august. Hvis ikke flere.
-
Gisp:)
-
@Aps invest (11:41) Shorterne gir ikke så let op, så vi kan godt forberede os på at de slår til igen, måske allerede i dag. Det har vi set så mange gange før, når kursen stiger over 5-6% på en dag
-
5,35 nu
-
Cupinv….ja, ved det godt….de sætter som regel nye shorts når volumen damper lidt af. Men lad os se hvem der vinder kampen denne gang

-
Flot (forsinket?) reaktion på Q1 eller lades der op til endnu short angreb i den lange række? Kampen bliver nok ikke afgjort i dag eller morgen, hvis vi tager i historien in mente.
-
Jeg har i hvert fald solgt overkrydderen i dag i kurs 200. Det kan være, at jeg fortryder, men erfaringen taler for at den bankes ned igen senere i dag eller i morgen
-
Med 3 svar på fase 3 resultater indenfor 3-4 måneder, så er det for mig helt ligegyldigt med kortere perioder indtil da med kursudsving - tror på en samlet positiv udvikling indenfor 3-4 måneder, der gør, at kursen hedder 300 plus i år på et tidspunkt (et beskeden bud)

-
Du er beskedenheden selv, Bjarne, men ellers enig. Stor stigning under relativ stor omsætning. Begynder at ligne sidste år.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind