Bavarian Nordic — Marts 2023
-
@Cubinvest - Hvad er formålet med at sælge, såfremt kursen "bragede op" 10-12%, når aktien er faldet 18,5% den seneste måned? Og er uforstående over sidste del af dit indlæg; at Bava skulle udnytte den "nye høje kurs" til "endnu en emission"....
-
Det jeg mener, at mange private investorer har købt til en højere kurs og vil benytte lejligheden til at komme ud af aktien, så snart kursen stiger til det niveau se købte till. Dette er, hvad jeg får ud af at læse i flere tråde, herunder Proinvestor og Shareville (Nordnet), hvor mange skriver, at de vil ud af aktien så snart de har mulighed for det. Derudover er der en bred frygt (begrundet eller ej) om at selskabet vil sende kursen ned igen ved at udstede flere aktier ifm. er nyt køb.
-
Jeg deler nødvendigvis ikke denne frygt, men jeg forstår tankegange hos mange, som ikke kender casen så godt. Vi ved, at der kom rigtig mange lykkeriddere ind med Mpox og hvor folk troede blindt på analytikernes kursmål. Jeg er langsigtet, men jeg forstår dem som vil sælge, hvis kursen kom over 250-280 igen snart. For erfaringen viser, at aktien stormes af shortere lige efter igen og vi kender resten af hostorien
-
Måske skal Jean Christophe købe et nyt sommerhus eller en ny bil, men ellers ser jeg ikke en grund til at ledelsen sælger i dette niveau og sender den negativ signal til markedet…
-
Korrekt @Cupcake. Jeg hæfter mig ikke så meget med procenterne i min argumentation, men pointen, som er, at mange vil benytte en pæn stigning til at komme ud af aktien, og alt efter hvad deres GAK eller smertegrænse hedder. Det er ikke hvad jeg personligt vil gøre, men det er den fornemmelse jeg har fra mange indlæg. Og der var i tråd af, hvad Janolsen skrev tidligere i dag. Stigningerne i denne aktie har med at vare kort tid, desværre
-
Det er meget muligt og derfor sidder jeg på mine hænder i nogle år endnu. Men jeg har lige brevstemt til GF via aktionærportalen i deres hjemmeside. Jeg stemmer imod for at lave endnu en emission frem til 2024 og stemmer også imod for at udstede flere optioner. Men det vil selvfølgelig ikke ændre noget som helst. Alligevel bliver formentligt stemmerne talt op og det sender jo en signal, at nogle aktionærer er imod det
-
Det her er interessant - måske har det været bragt her i chatten - så undskylder jeg.
https://healthpolicy-watch.news/who-accelerate-vaccine-marburg/?fbclid=IwAR0bffjLbiEjM5olrBtOLKxGIK7LjXnZdRivHCynxGUydnex6Ya4Spdwl58 -
-
Interessant artikel, som bliver delt i Shareville: https://healthpolicy-watch.news/who-accelerate-vaccine-marburg/?fbclid=IwAR0bffjLbiEjM5olrBtOLKxGIK7LjXnZdRivHCynxGUydnex6Ya4Spdwl58
-
Bavarian er involveret i den femte sammen med Jannsen
-
Beklager Kirt, jeg kunne ikke åbne linket. Der er godt nok lav omsætning i dag...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind