Bavarian Nordic — Marts 2023
-
Kraken...Vi har sjældent under 1000 unikke besøgende i Bavarianchatten om dagen. Når det sker er det typisk på en lørdag. Det samlede antal besøg (ikke unikke) er seneste 30 dage 89.208.
-
Genmabchatten har haft 108.962 besøg og Zealand Pharma 45.338 i samme periode. Det samlede antal unikke besøgende på sitet i perioden er 77.303. Det er ny rekord.
-
Selvom antallet af besøgende i vores debattråde er tredoblet det seneste år, har vore chats stadig mange flere besøg hver dag.
-
Ligesom det er på stort set alle sociale medieplatforme er det også her på Proinvestor en mikroskopisk andel af det samlede antal besøgende der er aktive skribenter. Ikke noget nyt under solen på det område.
-
Jeg meget tilfreds med de mange besøgende. Hvis de hver især betalte en krone pr. måned kunne der blive råd til bla.teknisk update, men sådan spiller klaveret desværre ikke. En stor tak til jer som bidrager med supportabonnement til 8,50 kr. pr. måned.

-
For dem som endu ikke har en blå bolle på profillen. kan man læse om hvordan man tegner et supportabonnement her: https://www.proinvestor.com/support
-
Så er marburg på spil igen https://www.bt.dk/udland/tanzania-bekraefter-doedelig-virus-ingen-godkendt-vaccine
-
Ville gerne høre dem melde ud omkring de nye udviklings medarbejdere de har fået i USA, de er jo eksperter i VLP platformen, den store viden de har, hvordan planlægger men at omsætte den til nye projekter. og vil der være synegier mellem dem og den gamle afdeling i munchen. jeg savner også de melder ud om de 4-5 vaccine platforme de har nu, skal de i spil til nye projekter eller er det bare "dead end" platforme de ikke kan/må arbejde vidre på.
-
Man kan have alle de holdinger man har. Men jeg synes en virksomhed skal måles på kvaliteten af strategien og implementeringen. Hvis dette leder virksomheden fra A til Z og de to første kriterier er opfyldt, investerer jeg i værdien af “Z”.. ikke B eller K… man kan kritiserer hvis virksomheden ikke klart har forklaret strategien, målsætningen eller progress in implementation.. det synes jeg ikke man kan kritisere BAV for.
-
Godmorgen

-
Jeg er fuldstændig enig i at man fejler big time i kommunikationen omkring alle de relevante parameter som bliver fremhævet i tråden nedenfor... hvad er strategien for de forskellige platforme, hvornår er GSK produkterne fuldt infaset i egen produktion og er det fortsat i kvistgaard ? kræft området hvor man jo stadig har et forsøg har det stadig sin beretigelse ? hvor mange opkøb vil man lave og hvor man kan selv lave i sin pipeline med de nye kompetancer der er kommet ind? i stedet virker det
-
Jeg må indrømme, at jeg synes det er svært at vurdere, hvor meget selskabet skal orientere markedet, være synlig i medierne og kommunikerer til deres aktionærer / mulige aktionærer... Hvad er erfaringen fra andre lignende selskaber? (Jeg tænker ikke Pfizer nødvendigvis, men andre selskaber med samme portefolio og størrelse?) Jeg savner også mere synlighed og kommunikation, men jeg følger ikke så meget med på andre tråde eller selskaber
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind