Bavarian Nordic — Marts 2023
-
@Kirt det var mit indtryk, at grundet hjemlig kritik var det et krav fra de amerikanske myndigheder, at slutproduktion / filling skulle foregå i USA. Vel også for at imødegå evt. eksplosiv behov som Bava ikke ville kunne honorere. Er overbevist om, at USA ønsker bedre "kontrol" med produktion fremadrettet, nu hvor Jynneos har bevist sin effektivitet og især hvis ACAM skal erstattes...
-
Her er hvordan GRAM deler seneste nyhed fra FDA https://www.grandriverasepticmfg.com/news/grand-river-aseptic-manufacturing-receives-zero-observations-from-fda-inspection-aiding-in-the-supply-of-bavarian-nordics-jynneos/
-
Jf. https://www.biopharma-reporter.com/Article/2022/08/22/bavarian-nordic-signs-us-smallpox-monkeypox-vaccine-fill-finish-agreement Hvis aftalen med de amerikanske myndigheder vedr den frysetørret version udløber i 2027 - og hvis ACAM skal helt erstattes af en frysetørret version - så skal produktionen af yderligere bulk til den frysetørret version vel snart igangsættes?
-
Er af den opfattelse, at Bava har informeret om det de kan på nuværende tidspunkt. Mit spørgsmål om ACAM og den frysetørret version gik snarere på myndighederne i USA - men de sidder lige p.t. med flere ildebrænde og et republikansk parti uden anden dagsorden end at obstruere og så figurerer Jynneos nok ikke så højt på to do-listen. Er selv i øvrigt godt tilfreds med at Bava budgetterer med aktuelle ordrer og ikke skøn.
. -
Godmorgen

-
Nu skal vi altså snart til at have lidt humør i denne gruppe. Vover pelsen igen med et statement. Det sidste vedr Genmab 13 marts, hvor jeg “spåede” eller konkluderede, at bunden var nået. Holy shit en klaphat, tænker nogle sikkert, men det holder da indtil videre, og mine tyre er stadig sultne der.
-
Som manden, der næsten har dit navn, Darwin, ville sige det: “Survival of the fittest”;) Folk, der køber i nuværende kurs, vil med en lang tidshorisont med meget stor sandsynlig blive økonomisk belønnet. Så kan de gå på jagt for at blive i Darwins terminologi - efter et par ekstra store røde bøffer(undskyld, klimameningsdannere) i supermarkedet - “den moderne jager anno 2023”, hvis de ikke kan finde en skov at skaffe føde i - Velbekommen:)
-
Husk, hvis man savner information/nyheder
fra en moderne børsnoteret biotekvirksomhed, hvor der ofte kan være langt mellem nyhederne (op til den enkelte at definere), så kan man altid ringe/skrive til BN selv i sin søgen efter information/nyheder. BN har også en god hjemmeside i forhold til at tilgå nyhedshistorik, hvor der findes mange gode informationer:) -
-
I nat drømte jeg, at der udbrød en kæmpe kolera pandemi i Verden…. Jeg burde holde en pause fra Bavarians nyheder
og fokusere på noget andet -
Analytikerne ser Bavarian-aktien fordoble i værdi https://www.euroinvestor.dk/nyheder/analytikerne-ser-bavarian-aktien-fordoble-i-vaerdi
-
Intet nyt under solen... denne type artikel dukker op engang imellem hos Euroinvestor
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Mine helt uvidenskabelige “målinger” fortæller mig, at Bavarian nåede lavpunktet i denne omgang 20 Marts kl 09.15 i 171. Det har jeg naturligvis ageret efter