Bavarian Nordic — Marts 2023
-
Godmorgen

-
Her er rapporten, som nævnes længere nede i trådet: https://investor.expres2ionbio.com/wp-content/uploads/2023/03/2023-03-15-Analysguiden-Ever-changing-landscape.pdf?fbclid=IwAR0pBIE6_SSM0p3qU8GCzJBYY1x53jnWeO33h2_6N1jSXmPS2OpXQ5Uauxw
-
Det sender hellere ikke et godt signal til markedet at Jean-Christophe May (Executive Vice President og Chief Commercial Officer) sælger i dag 14.000 aktier i kurs 181…..
-
Ja, Sender et dårligt signal. Det er op ad bakke det her, når selve
ledelsen ikke tror på en højere kurs -
Hold kæft, hvor ledelsen rager til sig konstant og hele tiden. Udstedelse af aktieoptioner, warrants og hvad ved jeg. Oveni en formentlig uhyre høj løn. Straks bliver de solgt i markedet
-
Nå, det har i allerede kommenteret
-
Er der nogen som ved, hvor mange aktier og optioner Jean-Christiphe har i Bava? Eller hvor man kan finde ud af det? hvis han har solgt alle dem han har, så kunne det være et tegn på at han var på vej videre. Men det tvivler jeg på. Måske han vil have lidt ekstra lommepenge, nu når inflationen har fået priserne op.
-
Det burde fremgå af årsregnskabet
-
uanset om fyren har flere eller ej, kan jeg simpelthen ikke forstå at man ønsker at afhænde aktier med en marginal gevinst i et surt marked, med mindre man selv tænker at skuden er på vej længere ned... og fyren må alt andet lige have mere viden end os andre
-
Hvad mon alle de "særligt udvalgte investorer" tænker om deres deltagelse i emissionen til kurs 233?
-
Og hvad med Lau, der konstant har udtalt, at han venter, at selskabet bliver solgt til kurs 500 eller mere
-
Det er svært at bevare tålmodigheden og optimismen
-
Det vil jeg helt sikkert gøre. Men det vil ikke gøre en forskel, desværre. De store aktionærer stemmer ja til det
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind