Bavarian Nordic — Marts 2023
-
Danske Bank og Nordea har stillet et mellemfinansieringslån på 1,5 mia. kr. til rådighed ifm. opkøb af de nye vacciner...men har de noget i klemme i Sillicon Valley Bank eller Credit Suisse? Jeg forstår ikke, at selskabet ikke melder noget ud fordi jeg er ret sikker på, at dagens kursfald hænger sammen med banker og finansiering
-
Jeg kan godt lide, at Børsen skriver, at det var "særligt udvalgte investorer", der fik lov til at deltage i Bavas emission. Så er jeg glad for, at jeg ikke var særligt udvalgt.
-
Gad vide, hvad disse særlige investorer tænker nu om deres opkøb.
-
Shorts bliver i øvrigt øget i takt med at kursen siver https://oam.finanstilsynet.dk/#!/stats-and-extracts-most-shorted-danish-shares. Der er nogle, som lugter blod
-
Der er efterhånden kun de mest loyale aktionærer tilbage på nuværende tidspunkt. Den næste støtte ligger omkring kurs 153-154.
-
Gældsfaktor er et udtryk for, hvor meget gæld selskabet har set i forhold til selskabets ebitda, der er indtjening før renter, skat, afskrivninger og amortisering. I Børsen er BAVAs gælsfaktor vist som 3.6. Skylder BAVA virkelig 7-8 Milliarder væk??????
-
Der er åbenbart udstedt flere warrants i dag. Jeg har lige prøvet at logge ind på aktionærportalen i Bavarians hjemmeside, da jeg gerne vil stemme nej til det forslag i GF. Men får følgende besked på skærmen: “Login ikke mulig, da aktiebeholdningen er 0“. Sidst jeg tjekkede havde jeg flere tusinde. Nogle, som har oplevet det samme?. Jeg har skrevet til support
-
Through its CMO, Bavarian Nordic has started to manufacture
commercial batches of the vaccine candidate and booked to the
Bavarian Nordic balance sheet at a cost of 132 MDKK. We estimate
this batch to equate around 1 million doses, assuming a price per dose
of around EUR 40. In total we expect ABNCoV2 to have the potential
to reach 57 million doses sold 2024
-28. -
Godmorgen

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind