Bavarian Nordic — Marts 2023
-
Jeg sidder heller ikke generelt og handler. Men jeg kan godt blive fristet til at reslisere en større gevinst, hvis en sådan kommer lidt uventet. Jeg sidder ikke og handler for at realisere f.eks. 5%. Og jeg betragter mig absolut ikke som svingtrader

-
Egonolsen - Hvad ser du af positive ting i BN i dag? Kan du nævne bare 1-5 positive ting?
-
Taiwan signs contract for 10,000 mpox vaccine doses: Health minister - Focus Taiwan
Taiwan has signed a contract to purchase 10,000 more doses of an mpox vaccine, Minister of Health and Welfare Hsueh Jui-yuan (薛瑞元) said Wednesday, one day after the country reported a third domestically transmitted case of mpox, previously known as monkeypox.
Focus Taiwan - CNA English News (focustaiwan.tw)
-
Godmorgen

-
Hvordan kan det være amatør betragtninger, når man som aktionær ligger i en aktie, det viser fremtidig positivt cashflow og ser godt ud på mange parametre. Problemet her er bare at marked slet ikke har tillid til selskabet, det betyder i min verden, at ledelse har fejlet i stor stil.
-
Folk herinde er da værre end de udskældte shortere. Taget i betragtning hvor mange, der læser med her, så skal det da nok holde nye investorer fra at købe aktien. Som jeg ser det, fejler Bavarian ikke noget, men når der konkurreres på hvem der kan være mest negative, så er det "manipulerende", ikke forbudt, men stærkt medvirkende til faldende kurs.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind