Bavarian Nordic — Marts 2023
-
Egonolsen får nu en opgave i gruppen - du skal nævne fem gode ting ved BN. Kom så Egonolsen… Kan du det? Hvis du ikke helt kan nå op på fem, så kom med de gode ting du kan nævne

-
Sker der overhovedet noget godt i BN Egonolsen?
-
Pengeoppengened, hvor lang tid har du selv været aktionær i Bavarian Nordic.? Vi andre der har haft tålmodighed i 5 år+ er ikke blevet belønnet endnu, for mig tæller kursen og evt udbytte noget, det er ikke med hjertet som i en fodboldklub jeg har investeret
-
Egonolsen - kom nu. Nævn nogle ting du synes er gode ved BN? Kan du det? Har været aktionær i 3 år.
-
Mexico Needs mpox Vaccine, Says AHF and Vaccine Advocates in The Lancet Letter https://finance.yahoo.com/finance/news/mexico-needs-mpox-vaccine-says-001700271.html?guce_referrer=aHR0cHM6Ly93d3cuZ29vZ2xlLmRrLw&guce_referrer_sig=AQAAAAMvw3pYSFYX1wjuao6ig08niymlSubJ_F_2ri8Z0H8OlrtO4aFU7bCBLdWH-BRT2VWJ1rOklf1MWLWsrfzEoHOXW8ibdFuu6Ke9rjUdjv93dhyKlDSW1bnV9ozF4HyOVg1ZYfD3QS1t_vzT6XUGGrLXLJg_kk5rUjzglBhLwNdW
-
Egonolsen:
Sælger jeg pt. vil jeg få et tab på baggrund af kursudviklngen i min aktuelle BN beholdning. Samlet er jeg dog stadig i plus med BN henover de tre år. Nå, nævn nogle ting du synes er gode ved BN…
-
Jeg skrev følgende til Rolf tidligere i dag :” Hej Rolf,
Jfr. dette link, så tolker man at I er færdige med at rekruttere for fase 3 i jeres covid-vaccine
Er det korrekt forstået?”
-
Han har lige svaret dette: “ Der er intet nyt i forhold til den seneste udmelding af timelines”
-
Når vi ser på 3 eller 5 årsgrafen, vil det for de fleste, der ikke løbende handler, ikke være noget at råbe Hurra for. Til gengæld har der været nogle markante bunde og toppe. De der har været kloge/heldige med at handle på toppe/bunde, kan godt have haft en pæn fortjeneste. Men, det er jo altid lettest at se bagudrettet.
-
Det vil jeg tillade mig at være ret uenig med dig Pensionisten. Når man investerer som langtidsinvestor i et firma (som man gentagne gange hører her i tråden man burde gøre med BN), så forventer man en højere kurs over tid (med de slmindelige udsving selvfølgelig). Men i Bava ser vi ikke den langsigtet opadgående udvikling, som man burde håbe. Ellers siger du nemlig at man nærmest skal være swingtrader i denne aktie.
-
Havde man investeret i Bava for 5 år siden til sin pension, så ville man ikke være ret glad for investeringen på nuværende tidspunkt.
-
Helt enig, @Cubinvest2021. Men det er do stadig tilladt at handle lidt løbende, selvom det er pensionsopsparing

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind