Bavarian Nordic — Marts 2023
-
Jeg kiggede lig på fortiden. Fra Maj til midt juli -22 var kursen som nu. Så blev den næste fordoblet på to uger (top 411), hvorefter den sivede tilbage til der, hvor vi stadig er lige over 200. Hvor mange opjusteringer er der kommet, og har det gjort en forskel?
-
-
Stor ros til ledelsen i BN for at agere proaktivt ved opkøb af to nye rejsevacciner og en potentiel ny, der er i F3, til en god pris. Derudover indfrier ledelsen gælden efter et rekordår 2022. Flot håndteret af ledelsen efter den pludselige store efterspørgsel pga. Mpox. Klasse. Stor ros til ledelsen for at have fået koppevaccine i folden i sin tid og tro på et fremtidigt behov. Stor ros til ledelsen for at melde forsigtigt budget og forventninger ud til 2023, det er seriøst og efterlader plads
-
til opjusteringer. Enhver seriøs investor med tålmodighed og en tidshorisont længere end mere end 2-3 hverdage vil kunne se den positive og gode måde BN bliver ledet på i et længere perspektiv

-
Nordicstock - Updatering af købs- og salgsignaler i C25 https://www.proinvestor.com/boards/109158
-
@Jazzz det lyder som nogle sunde vurderinger
-
Den nuværende kurs er påvirket af inflation, stigende renter og krig mm., men er i stor grad også udtryk for at mange spekulerer kortsigtet i BN og et pres fra shortere, der har bidraget til nuværende kurs. Jeg er ligeglad med, hvad kursen er i dag. Jeg tænker BN nok skal lykkes på den ene eller anden måde i fremtiden.
-
Håber på Covid og/eller RSV. Lykkes ingen af de to, så vil koppevaccinen sammen med de øvrige rejsevacciner bidrage til, at BN nok skal få en kursværdi igen mellem 200-300 efter et stykke tid med kursfald. Derved er jeg “tryg” aktionær i BN. Købet af de seneste to rejsevacciner vil på sigt bidrage til denne tryghed i forhold til kursen i fremtiden. Ingen investering er risikofri, men så længe man er tålmodig og har en lang tidshorisont i BN, så føler jeg mig tryg.
-
Tidligere har jeg været meget enig i Citis seneste vurdering af BN. Citis vurdering er endnu ikke blevet opdateret efter opkøb og regnskab mig bekendt, så i dag er jeg mere enig med Sydbanks vurdering her:
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind