Bavarian Nordic — Marts 2023
-
Det er jeg med på, men min kommentar var mere rettet til WT kl. 10:38.
-
..det troede jeg faktisk det var, men tak. Bemærkede bare, at linket, som iøvrigt ikke virker bare, beskrev at de allerede havde givet post smitte vaccinations...så undrede mig over, om det var jynneos...
-
-
Effect of a Chikungunya Virus-Like Particle Vaccine on Safety and Tolerability Outcomes: A Randomized Clinical Trial - PubMed
ClinicalTrials.gov Identifier: NCT02562482.
PubMed (pubmed.ncbi.nlm.nih.gov)
-
Tak Kraken, dejligt med lidt relevant info...
-
-
Hvis man ser på denne lille analyse, og sammenholder med bava siger de er tilfredse med 25% overskudsgrad . De regner med et salg af de 2x nye vacciner på 100mill usd. Det betyder 25mill. I overskud så wn tilbagebetalingtid på ca 15 år. Ikke imponerende, så håbet må ligge i vaccinekandidaten.
-
-
https://www.evaluate.com/vantage/articles/news/policy-and-regulation/if-first-pharmas-most-drawn-out-development-timelines
222 måneder udviklingstid for koppe vaccinen. -
@egonolsen (13:01). Måske fordi i morgen bliver en non-event (alle data og nøgletal burde være kendt, medmindre at der kommer overraskelser). Måske den shortes ekstra meget nu for at modsvare en positiv nyhed, og måske folk sælger fordi de frygter en short-angreb i morgen, hvis der ikke kommer gode nyheder...
-
Er selv godt og grundig træt af hvor træg den aktie er, hvis nogen skulle være i tvivl. Krydser alt hvad der krydses kan for at der i morgen, ikke kommer noget der kan opildne, til yderligere angreb på aktien. Den kan hurtigt komme langt under 200, hvis det er tilfældet
-
Tak for link @Kaken23. Bemærker følgende "There are no vaccines or therapies for the virus, but Valneva is ahead, having completed US filing of VLA1553 in December. VLA1553 is a live attenuated vaccine, while Bavarian’s new project uses virus-like particles; the Danish group says this could give it advantages including a faster onset of action and a better safety profile. The latter still needs to be proven, however". Det er også lidt ærgerligt, at BAVA ser ud til altid af være bagud mod andre
-
@Kraken 23 (13:10). Mon ikke de i de sidste 25 år
har lært af tidligere fejl og ved nu bedre, hvordan man udvikler / får godkendt en vaccine... det må vi håbe. Men ja, der er meget risiko med de 3 fase 3 kandidater.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind