Bavarian Nordic — Februar 2023
-
@WorkTrader
Det lyder som et okay luk, hvis det lykkes, selv om der stadig er lidt opsvingspotentiale tilbage til næste uge (og efterfølgende uger, måneder og år)
Og tak, i lige måde -
Men giver det ikke mening, at der hældes så mange nye shorts ud, nu når der også kommer flere nye aktier? Ellers vil deres case ikke længere hænge sammen rent procentuelt?
-
Ja, jeg mener, at de skal sætte tilsvarende nye shorts som de havde i forvejen for at deres sats stadig hænger sammen, når de nye aktier kommer på markedet. Ellers er proportionerne ikke længere de samme (og de kan dermed stå med at tabe penge, når de skal købe de lånte aktier tilbage?). Hvis det var tilfældet, så vil jeg kunne finde mere ro i dette frem for tanken af, at de ikke mener RSV/Covid lykkedes. Håber det giver mening
-
Men samtidig "skylder" de et x-antal aktier til dem de har lånt dem af... hvis de afleverer det samme antal, så vil der ikke være forskel? Altså det er jo kun godt for dem, som satser på fald i akten, at de nuværende aktier bliver udvandet?
-
Ja, det vil give mening for mig, men jeg er ikke helt sikker på, hvordan det fungerer helt præcist.
-
Godmorgen

-
Spanien har registreret første mistænkte tilfælde af Marburgvirus | Nyheder | DR
Præcisering: Information om, hvor smitsom Margburgvirus er, er præciseret.
DR (www.dr.dk)
-
-
@Kraken23. Jeg har set fondsbørsmedd. herom. Bla. Reuters sendte fondsbørsmeddelelsen d. 23. Feb.
-
Bavarian Nordic A/S - optagelse til handel og officiel notering af nye aktier som følge af rettet emission af nye aktier - fra Reuters
-
Du kan ogå se den på zbavas hjemmeside https://www.bavarian-nordic.com/investor/news/news.aspx?news=6682
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind