Bavarian Nordic — Februar 2023
-
@Cubinvest2021 Det er jeg sådan set også enig med dig i - og det kommer da også bag på mig (ingen sammenligning i øvrigt). Jeg købte også lidt op omkring kurs 233 i forventning om en stigning - og overvejer nu, om jeg skal købe lidt mere, eller om det er for risikabelt. Men min pointe var mere, at de fleste vist er enige om, at det er yderst vanskeligt at forudsige meget kortsigtede kursudsving -
-
Læs Per Hansen udtalelser om kursudvikling nederst i hans kommentar:
-
-
@Murermester I forhold til din kommentar omkring modstand mod shorterne, tænker du så på modstand fra selskabet/IR, eller om de øvrige investorers modstand ved at købe op, når shorterne sælger?
-
Husk at Per Hansens morgenkommentarer kan læses kl. 6,30-7 i uredigeret form her i debatten på Proinvestor.
-
Det som kunne få mig til at miste tilliden til BAVA er, hvis de f.eks. på torsdag ived regnskabs offentliggørelser melder om en stor negativ nyhed. Det mener jeg vil være tæt på svindel – eller i alt fald misinformation. Hvis de har noget negativt at melde – så må det straks ud på markedet til alle. Men indtil videre undrer jeg mig bare over de ”modige” shortere, som åbenbart får info et sted fra, hvor de alle har adgang.
-
Jeg skal endnu engang præcisere, at udvidet shortsnak skal foregå i short-chatten. Ligesom gentagne spamlignende ens udsagn om dette og hint bliver slettet.
-
Det må gerne nævnes som info, men gentagne snak om hvor uskepulerede de er og teorier om at de har adgang til fortrolig info, m.m. skal over i det andet tråd. Og jeg benytter lejligheden her til at beklage, at jeg selv har skrevet om sidstnævnte her
-
I det mindste gør Euroinvestor deres forsøg på at hjælpe Bava lidt på vej... https://www.euroinvestor.dk/nyheder/saa-stort-potentiale-ser-analytikerne-i-bavarian-nordic-aktien
-
Susinvest..Som Cubininvest skriver.
-
Jeg tror faktisk på, at Bavarian har lavet en fornuftig deal. Og at vi hører positivt nyt f.s.v. angår RSV her i første halvår. Så jeg har suppleret min beholdning med 50%. Så må det bære eller briste. Hvo intet vover, intet vinder

-
Sover altid særdeles udmærket om natten.

-
Tak @Pensionisten for at få kursen lidt op med dit senere køb

-
Moderna skuffer på indtjeningen trods stigende salg - aktien falder
https://www.proinvestor.com/investornyt/945540/moderna-skuffer-pa-indtjeningen-trods-stigende-salg-aktien-falder
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind