Bavarian Nordic — Februar 2023
-
I modsætning til de fleste, hvis ikke alle andre, aktier der følges herinde på ProInv. Så er Bav i høj grad præget at det der ligner skuffede lykkeriddere.. “den sidste idiot ikke er født” fordi selskabet i medvinden fra Mpox kan sikre sig et kapital grundlag til at nå i mål med deres langsigtede strategi, er en besynderlig.. netop fordi, man ikke skal investerer i et selskab, man ikke har sat sig ind i. BAV har en ambitiøs strategi og det de gør nu, er netop at forfølge den. Hvis man er uenig,
-
Hvis I købte i kurs 330 og troede den ville gå i 500… bare ærgerligt.. det gør den måske, men så gør den det, fordi de lykkes med deres strategi. Den strategi koster og indebære at de skaber en langsigtet baseline med produkter der har potentiale. Deres køb er, med udgangspunkt i strategien rigtig, de købte fra et presset selskab, og derfor ret sikkert til en rimeli/billig pris. Det koster kortsigtet på kursen, men langsigtet er det rigtigt. (Strategien i mente)
-
Godmorgen

-
Enig cupcake. Håber dit indlæg får lov, at blive stående uden censur. Der efterspørges tålmodighed og modne aktionærer.
-
jazz - endnu en gang indlæg af høj klasse.
-
Modne aktionærer, er åbenbart aktionærer der ikke har lov til at være fustreret over at aktien gang på gang, smadres af interesser der absolut ikke vil aktien noget godt. Har selv været med i langt over 10 år, det syntes jeg giver mig lov til at være negativ, når aktien har udviklet sig som den gør. LLI dine indlæg pisser mig en gang imellem af

-
Det var godt, jeg ikke nævnte navne og gjorde det personligt. Står ved min vurdering. Men det er da befriende du ikke gik i baglås over, der omtales lykkeriddere herinde. Men tålmodighed og modenhed, er åbenbart ikke acceptabelt i din optik. Det er noteret.
-
Jeg tror bare at definitionen på tålmodighed er forskelling fra debatør til debatør. Lykkerider er vel en aktør der tror på den hurtige gevinst, eller hvad ?
-
Du har da helt sikkert med 10 års historik, taget din tørn som tålmodig investor. Jeg bemærker igen, at jeg ikke nævnte nogle navn og kan da straks afvise, at jeg har kaldt dig utålmodig.
-
Ja, men så er du vel heller ikke lykkeridder og heller ikke utålmodig eller umoden? Men det trods, så blev du ramt at de sidste to karakterer, mens lykkerider fik lov at fare. Forstår frustrationen
' -
Jeg er istand til at læse mellem linierne
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind