Bavarian Nordic — Februar 2023
-
..lad os få 3 readouts med positive data. Så ville ketchupflasken eksplodere...og kurs 500 ville vi kigge bagud på. Ja håbet er der

-
Ok - der er kommet een ny storshorter på banen med 0,72%. Mon ikke de har programmeret robotten forkert, så de tror emissionen først er fredag
https://oam.finanstilsynet.dk/#!/announcement-details?Id=DFSAAnnouncement%2Fca41980d-51d2-43ab-950f-afb100b450bf -
Big Shorty er mange ting, men dumme er de ikke. Så det tvivler jeg stærkt på. De har en helt klar analyse og strategi
-
En emission er og bliver gift for kursen, se blot NKT, GN. Hvis man kigger på de tre sidste kapitaludvidelser der er sket i Bavarian har Aktionærerne tabt penge på dem. Det er let for ledelsen i virksomhederne at trykke på knappen, men knap så aktionærvenligt
-
...de shorts må være blevet solgt igår, da faldet var ventet. Så vi peaker her og ser faldende % herfra - intet andet giver mening med de forventede fremtidige stabile pengestrømme og risikoen for gode data, på nu 3 indikationer.
-
hm ja, det kan være...men jeg ved at feks. Lundbeck aktivt søger..og betaler et beløb til deltagerne...
-
Bavarian har udvidet deres forsøgsgruppe i fase 3, enten fordi de foreløbige data ikke var gode nok (?) eller fordi de vil have så stærke data som muligt.?
-
..det er den ældre gruppe der mangler...den har de nok ikke udvidet...vel blot fordi tilmeldingen var overtegnet...for at blive i sproget..
-
ja..det er det jeg mener...de kommer jo ikke af sig selv og læser små annoncer i lægevidenskabelige magasiner...der skal en annonce i ældresagen...og penge som lokkemiddel...
-
...det er Århus der halter..og den ældre del
-
..håber du læser med Rolf

-
...det er IR Rolf jeg mener

-
...tag Chaplin og hele direktionen med :-)..det ville være stærkt

-
Det kan ikke være tale om shorts fra i går... så meget blev da ikke solgt
-
Eneste positiv ting med at shorts stiger så meget er, at skulle vi være så heldige at der kom super gode nyheder, så vil der være en god squeeze... men noget siger mig, at vi er lidt blåøjede. Men ok, man kan håbe at de små får lidt revanche denne gang
-
..der blev omsat næsten 2 mio aktier igår...og 0,8 som den er steget er vel omkring 600.000 aktier...så vel ikke umuligt...ihvertfald størstedelen..måske noget idag også for at skubbe til den generelle tunge stemning...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind