Bavarian Nordic — Februar 2023
-
Kan du sende et link @Janolsen?
-
Jeg har valgt at sælge halvdelen af beholdningen, som jeg har holdt i over 3 år nu. Jeg er blevet slået lidt ned af den seneste udmelding fra FDA og især Michael Novod. Nu afventer jeg lige og ser, hvad der sker. Men casen ser for mig 30% dårligere end for 2 uger siden, desværre.
-
Ja, det indrømmer jeg blankt. Ikke at være blevet skræmt af shortere, men af de andre. Men jeg har hele tiden på fornemmelse, at shorterne (de store drenge, ikke dem der handler i Nordnet) altid er et skridt foran os. De vidste sikkert, at panelet ville komme med den anbefaling, hvor shortprocenten pudsigt nok blev øget lige op til nyheden.
-
29/1 Bloomberg "It’s Still Worth Funding a Better Covid Vaccine" https://www.bloomberg.com/opinion/articles/2023-01-29/a-better-covid-vaccine-could-prevent-transmission-and-long-covid citater: "But there was the underlying theme that seemed to unite everyone: We need next-generation shots and are doing too little to develop them" Det er en god lang artikel, bekræfter "vores" holdning.
-
Jeg forstår din strategi @Cupcake. Hvor mange gange har vi set, at den falder de der procenter dagene efter en pæn stigning som i går.
-
Cupcake 10:01 - Tusine tak for en fremragende artikel. En ordenlig mundfuld på engelsk. Artiklen kan lyttes, som øger forståelsen. Kan du nedsætte talehastigheden, som på podcasts, øges forståelsen igen. Jeg har ikke mistet håbet om, at bava`s covid teknologi og covidvaccine kan overraske
med væsentligt færre indlæggelser -
.... at bava`s teknologi og covidvaccine
-
Shorts reduceret til 4,47% fra 4,59% for et par dage siden
-
Om Mordenas RSV vaccine: https://www.nasdaq.com/articles/is-moderna-stock-a-buy-now-0
-
En købsanbefaling? Artiklen lægger lidt op til det...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind