Bavarian Nordic — Februar 2023
-
""
@CDCgov
is going to make sure Jynneos vaccines are available as a routine part of care at HIV clinics and STI clinics that offer pre-exposure prophylaxis, or PrEP, for HIV" https://twitter.com/Alexander_Tin/status/1620545828632014849 CNN: Pr 31/1 er Mpox ikke længere en health emergency i USA. https://edition.cnn.com/2023/01/31/health/mpox-public-health-emergency-lessons/index.html -
Tak for links @Cupcake. Du finder altid meget relevant information.
Super flot stigning i dag :-). Lad os håbe på at det holder og den finder en god bund på dette niveau. -
En lille tanke: Bavarian fik - som jeg husker det - ændret i fase 3 (abncov2) studiet lige før opstart; tidligere skulle de ikke teste sig op mod pfizer, da der var usikkerhed om disse vacciner kunne frigives. Altså = Bavarian følger FDA's (?) love og regler ifht. kliniske studier...og nu ændrer FDA potentielt vaccinegodkendelseskravene.... Lugter det ikke af et muligt sagsanlæg, som Bavarian kan rette mod FDA...? Vi befinder os trods alt i US'n'A...
-
Kineserne er ikke ligefrem kendt for deres høje kvalitetskrav. De kan i princippet være i gang selv med at udvikle en vaccine eller så køber de en billigere en fra inderne. Jeg ville ikke have så høje forventninger til Kina i forhold til abncov2... Nøglen er FDA, som er en blåstempling. Hvor ville Mpox / Jynneos være uden FDA-godkendelsen?
-
Det vurderer Michael Novod at de vil gøre (FDA), men jeg håber, at du har ret
-
"The panel voted 21 to 0 ". Det er altså en meget tydeligt flertal og "anbefaling". Hvorfor skulle FDA ikke følge deres "advice"?
-
-
Altså læger (MD´er), som bliver tilbudt rejser og andre fryns...
-
Jeg tænkte på det samme, men i så fald, så er der nogen, som får nyhederne før os andre... hvilket må være ulovligt
-
Sidste gang vi havde denne mistanke, fald kursen ret meget efter at nyheden kom, hvor man kunne se, at kursen dagene før var steget ret pænt. Og så står vi småaktionærerne med den varme kartoffel igen
-
Der er også en gennemsnitlig volumen i dag, så måske er det kun mindre investorer der køber op... men det er en pæn stigning uden en nyhed
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
men mon ikke man skal være statsborger i USA