Bavarian Nordic — Januar 2023
-
Før talte man om gode data. Nu bliver der talt om "ekstrem god data". Jeg synes, at barren og forventninger bliver lagt højere og højere for Bavarian. Det er nu blevet nemmere at skuffe markedet.
-
..hvor tales om 'ekstrem gode data'? Såfremt de er ikke-inferiøre på antistoffer, må holdbarheden, bredden, transporten da få sin berettigelse...
-
Det skriver Novod i hans notat og citerer i artiklen i Euroinvestor
-
@WorkTrader: ift 'ekstremt gode data' refereres der sikkert til Euroinvestor-artiklen hvor Michael Novod citeres for det: "...Om der vil være en mulighed for en godkendelse af abncov2, hvis fase 3-forsøget viser ekstremt stærke data og en langvarig beskyttelse, eller hvis vaccinen kan modificeres, er nu usikkert og et skud i tågen".
-
ok tak...men jaja,,,jeg husker også Novod ift. Genmab

-
Novod fik jo ret i de døde penge - men han kom lidt sent ind på den positive linie

-
...ja det skulle jeg mene

-
Ja, så har lobbyisterne igen været på spil. De er dygtige og får desuden frie tøjler i USA, desværre.
Men - vaccine compliance i USA ligger på et lavt niveau - og verdenen er større end USA. Dog findes lobbyister / "ufine transaktioner" også sted uden for USA's grænser. Har dog svært ved at se Europa gå uden om en vaccinere der outperformer andre - og så skal USA nok følge trop, hvis den virkelig er så god. -
Ok tak Mikko...tid til lektier nu

-
Den 18/3 2022 skrev hr. Novod fra Nordea: Covid vaccine kan 4 doble BN's aktieværdi til kurs 900 kr. "Er selskabet i stand til at udvikle en vaccine, der præsterer som de bedste i dag + nemmere at opbevare og transportere vil BN's vaccine få en kæmpe efterspørgsel.." Og den 16/6 2022 meddelte BN, at deres fase 3 forsøg med covid-vaccinen var blevet redesignet ".. to include a licensed mRNA based vaccine .." Og at ..." this has been possible in cooperation with regulating authorities.."
-
Jeg var så tæt på at sælge alt i fredags…. Jeg vidste, at dette ikke var godt. Og hverken Rolf eller Novod svarede på mine mails.
Jeg fortryder det nu selvfølgelig. Det her er op ad bakken for Bavarian. De er oppe imod støtre ting end gode data. -
Problemet er, at der lige om lidt dukker friske analyser frem fra bankerne... og der vil kursmålet typisk barberes med større fald til følge. Dem ser vi sikkert indeværende uge. Lobbyisterne og shorterne gør det så godt. Jeg indser, at vi ikke har en chance mod systemet. Øv
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind