Bavarian Nordic — Januar 2023
-
Har også genhørt det, og han sætter iøvrigt også tal på forventet markedsstørrelse på de to områder, ml 4,5-6 mia$ for RSV og ca 7 mia$ for covid med en naturlig usikkerhed. Hvis vaccinerne er så gode, som det lader til, så er 10% af de markeder måske ikke urealistisk. Ved en p/e på 10 med forventet vedvarende indtægt, jamen så skal kursen mange dobles. Mon ikke vi snart ser forhøjede kursmål. Selvfølgelig skal der justeres for ss for godkendelser. Men alligevel, excel arket ser sindssygt ud.
-
...mit blue skye..hvis altå går godt, så hedder det 2000 om to år

-
..fordi det ikke er tydeligt, obviously

-
M&A kunne det ikke godt tænkes at blive Expres2ion der er snak om. Tror det kunne give god mening at købe dem hvis Covide forsøget falder heldigt ud. Hvor stor en kapitaludvigelsen er til at sige, men ud fra kursen på Expres2ion, så bliver den ikke stor.
-
rettelse: Hvor stor en kapitaludvigelsen er IKKE
til at sige, men ud fra kursen på Expres2ion, så bliver den ikke stor. -
Jo enig, Expres2ion giver mening...for at undgå fremtidige royalty betalinger, som var ca 10%, såvidt jeg husker...og for at udnytte den fine pipeline der er der...men man betaler jo så også for ejerandelen af Adaptvac...
-
..men jeg tror der vil være tale om større opkøb..han talte om konsolidering i markedet...og i hans svar til mig, 'hvis det har size'..og i så fald, behøvede man vel ikke spørge aktionærene...
-
..men også enig i, som der blev diskuteret tidligere, at det bliver efter eventuel godkendelse...
-
De franske sundhedsmyndigheder anbefaler opbygning af mpox strategic stockpile https://www.lequotidiendumedecin.fr/specialites/infectiologie/orthopoxvirus-la-has-actualise-sa-doctrine-vaccinale
-
Constitution of a strategic stock of vaccines and graduated response according to epidemic intensity: after the mpox (monkey pox) epidemic which emerged in the spring of 2022, the High Authority for Health (HAS) is updating its vaccine doctrine for the fight against orthopoxviruses , family to which mpox and smallpox belong, but also vaccinia.
Seized by the General Directorate of Health (DGS) at the same time as the High Council for Public Health (HCSP), the HAS thus sets out a framework for "a
-
så mon ikke der snart kommer en ordre fra frankrig - betalingsside beklager
-
...Frankrig er formentlig en af 'de større' lande, der står uden for Hera aftalen.
-
Et lager bør vel dække alle i en risikozone, så et strategisk lager ligger vel på 10% af indbyggerne, som svarer til antal homoseksuelle, dvs ca 6 mill. doser * 2 /5 hvis intradermal, dvs en ordre på i omegnen af 2 mill doser, er mit optimistiske bud.
-
Jeg har nu hørt præsentationen af Rolf hos HC Andersen Capital. Syntes Denver rigtig god og kan kun opfordre andre til at lytte med. De tager 49 minutter, men hvis du er langsigtet investor er der mange nuancer og guldkorn. https://youtu.be/UR_rGHHkFAA
-
Dem af jer der kender mig ved, at jeg er helt, helt enig med WorkTrader 12:17 og at kursen på Bavarian kan blive flere gange op - og man mærker, at Rolf næsten ikke tør tro på at data gentager sig i fase 3 for Covid. … for hvis de gentager sig, så kan godkendelsen gå hurtigt og vi har en vaccine - udviklet af AdaptVac - der dækker alle corona variationer og som er let at opbevarer. Hertil kommer så RSV som han også selv tror på - helt ind.
-
Fra min side: tak for oplevelsen Rolf. Syntes du gjorde det godt. Ja, der var lidt med lyset i loftet, men det var en hyggelig stemning, saglig, virkede ærligt - og på dansk. Hvis du læser med har jeg et spørgsmål og en opfordring: du siger, at I er rigtig gode B2Goverment og har 2-3 sælgere. Da insulin blev stort satte Novo Eli E osv. meget ind på, at få besøgt læger og navnlig sygeplejersker samt patientforeninger for at påvirke “Demand” fra patienterne mod sundhedssystemerne forskellige
-
steder i verden. Har i overvejet - og ellers bør i gøre det, at påvirke LGTB+ miljøerne, vaccinesteder på samme måde - altså langsigtet påvirkning der driver et krav imod staterne om at man skal skal have et lager mod Mpox - ved insulin bruger man mig bekendt sygeplejersker til at besøge alle de enkelte praktiserende læger.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
yes