Bavarian Nordic — Januar 2023
-
Men min egen konklusion er, at det er nydende nødvendigt med andre vacciner end mRNA
-
..absolut ikke irrelevant, tværtimod. Og det er netop det jeg hele tiden har været imod mht mRNA. De er simpelthen ikke testet (nok). Jeg er absolut pro videnskab og vacciner generelt. Og havde faktisk også signet op for pfizers i 2021, men fik så sygdommen inden...og aflyste det. Og blev klogere og mere oplyst siden.
-
..og naturlig immunitet er jeg tilhænger af, trods narrativets negligering.
-
@Cupcake, de 700k var signet

-
Puha... Ved godt indhold er vigtigst, men det er godt nok amatøragtigt fra første sekund... Sorry... Begynder med 2 minutters forsinkelse... Dårlig lyd, dårlig lys - i det hele taget dårlig opsætning / udførelse - på Dansk (WHY !!!) har svært ved at fokusere på indholdet. Helt klart at Rolf ikke mestrer præsentationsteknik - og ved ikke hvad Bava har købt af HC Andersen.... Er så irriteret, at jeg ikke kan holde fokus på indholdet.
. -
prøv...alt er godt
-
men ellers enig
-
kap udvidelse nævnes KUN ifm med M&A, ikke som finansiering af fase 3 forsøgene (som diskuteret tidligere)
-
Så må vi håber på, at en evt. opkøb foretages efter gode data for Covid-vaccine / godkendelse og ikke før... Som nævnt tidligere her i chatten, så vil det ikke give mening at lave en udvidelse i nuværende kursleje
-
..det kan jeg se, det ikke er

-
..men det kan være, at det er dem, de har valgt at tage med
-
Han siger Q1...så nok først til marts
-
Cub, han sagde nærmest direkte, at der ikke er noget på tapetet her og nu...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind