Bavarian Nordic — December 2022
-
...men ok, at tale om troværdighed i en verden, hvor regeringer, sundshedsstyrelser, medier i den grad er korrumperet, hvor videnskaben er tilsidesat, og tech firmaer styrer narrativet...giver måske heller ikke mening...
-
Tror jeg er enig. Investorer skal jo være kritiske, men min opgave er ikke, at pådutte nogen én særlig vinkel, men forsøger, at være oplysende. Syns mit indlæg 9:59 var 100 % sobert og tæt på 100 % neutralt.
-
nej, det synes jeg stadig ikke...du lægger jo uagtet op til tvivl om hvad der siges på Jeffries kan tages for gode varer...at din hensigt er en anden, er jo ligegyldig...
-
..ifm Rolf udtalelse.
-
Nej, det er en kobling, som du gerne vil skabe WT. Læs du i stedet indlæg 9:59 objektivt, som 2 overordnede veje og så kan du ellers kommenterer frit, blot du ikke spekulerer i, at jeg vil skabe tvivl herinde!
-
Jeg vil ikke skabe nogen kobling! Det skal jo ses, for mig at se, i sammenhæng med wisewolfs glæde over selvsamme nyhed...men lad os lade det ligge, jeg spekulerer på ingen måde i dine motiver.
-
Det står dig helt fri for Sus. Jeg vil og skal ikke ændre på jeres vurderinger. Jeg frabeder blot, at WT skriver om mine mulige motiver, som hverken du eller WT kender til. Helt i tråd med standarden på Proinvestor
-
Dit eget citat kl 10:52 "men du vil åbentbart meget gerne så tvivl. Nå.. det skal du jo ha’ lov til :-)" - som jeg vel gerne må svare på?
-
I lige måde Cupcake

-
..og som jeg har skrevet 3-4 gange, du SÅR også tvivl om Rolfs udtalelser i konteksten..uagtet dine intentioner, I don't care.
-
Fint. Du burde med +10 års erfaring vide, at øjnene er på bolden herinde
-
Tag en timeout på emnet nu. Jeg gider altså ikke at lukke permanent ned og slette indlæg i dag.

-
..som Svanehjelm skrev igår, vi skændes da med stil :-). Helt enig, emnet er uddebateret. Og godt nytår til dig Helge, tak for i år.
-
Ilige måde WT.

-
LLi 09.58 - i min optik ligger det tæt på en overtrædelse af markedsmisbrugsforordningens art 17. En udsteder skal sikre, at alle markedsdeltagere har lige adgang til kursrelevante oplysninger om selskabet. Selskabet skal desuden sikre, at oplysningerne behandles intern viden, og Udstederen bør derfor sikre, at den interne viden behandles strengt fortroligt, og at ingen uvedkommende får adgang til sådanne oplysninger, før de er offentliggjorttredjemand får ad- gang til den interne viden før
-
offentliggørelse -
https://kromannreumert.com/nyheder/nyt-om-intern-viden-udsaettelses-adgangen -
Se tillige Kromann’s notat herom - side 29 - https://kromannreumert.com/sites/kromannreumert.com/files/media/document/Markup af de nye regler for udstedere af aktier.pdf
-
Jeg hverken kan eller skal have adgang til abonnement hos Medwatch eller andre platforme for at få viden om, at man i 2023 har ordre på 8 mio doser Mpox. … for mig var det det der er pointen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind