Bavarian Nordic — December 2022
-
Godmorgen

-
Der er stor forskel mellem udtalelser på et investormøde afholdt af privat investeringsbank i London og hvad der kommunikeres via officielle kanaler som eks. fondsbørsen. Førstnævnte møder indledes med en kæmpe stor disclaimer om, at det følgende rummer personlige meninger, holdninger og i sagens natur stor usikkerhed. Sidstnævnte er underlagt tilsynssynskontrol og arbejdet med et "neutralt" forsigtighedsprincip. Det tror jeg vi som investorer skal være glade for og lære at skelne de 2 typer
-
…interessant at du aldrig har nævnt disclaimers ifm Genmabs udtalelser på Jeffries de sidste 10-15 år :-). Rolf er citeret i Børsen, medwatch, og et utal af andre inden-og udenlandske medier for de 8 mio doser, men du vil åbentbart meget gerne så tvivl. Nå.. det skal du jo ha’ lov til

-
Godt du finder det interessant. Det er jo formålet med en debat. At skabe og bidrage med vidensdeling. Hvorfor har jeg ikke nævnt dette emne i relation til Genmab? Tja, forbi det ikke har været relevant. Erindre ikke, at nogen under Genmab chatten har udtrykt ønske om, at ledelsen skulle levere kommende års guide inden nuværende guide, er afsluttet. Det må være det simple svar. Og nej, min opgave er ikke at skabe tvivl. Den har du vist fået helt galt i halsen min gode ven. Hold nu øjnene på
-
casen og undlad dine spekulationer om mine motiver om, at skabe tvivl. Det er god pli herinde på Proinvestor og det burde du tage til efterretning. Der er måske andre der finder det brugbart, selvom du ikke skulle have samme interesse.
-
Mener du jeg har udtrykt ønske om guide for næste år? Spekulationer om dine motiver? Du vil gerne dreje den derhen haha. Jeg er bedøvende ligeglad med dine motiver. Slut herfra.
-
Enig, dog uden de personlige perspektiver

-
Tak Mikko, det var nu kun diskussionen jeg mente, ikke min eksistens herinde. Der skal mere til

-
11.10 tak tror jeg...synes din tolkning er forkert om de personlige perspektiver. Du bringer da objektivt tvivl om Rolfs udtalelser med din 9.58 post. Når jeg sætter spm til dette, argumenterer du med motivforskning. Ja så kan man jo skrive hvad som helst. Det burde du måske tage til efterretning. Jeg har været medlem siden 2011 tror jeg, skulle mene jeg kender plien.
-
...i lige måde Susinvest..og godt nytår til alle andre herinde også fra mig. Et vildt år i Bavarians historie. Næste år bliver endnu vildere.

-
Som jeg skrev tidligere og nu gentager, så var min hensigt ikke, at skabe nogen tvivl om noget som helst kl. 9:58. Det var oplysende. Det var min analyse af de forskellige kommunikationskanaler og hvilket betingelser, de er påvirket af samt min vurdering af, at det var relevant for de interessenter, der ikke var bekendt. Beklager hvis du følte, det var objektiv tvivl fra mig. Tror du finder mange andre indlæg, hvor der i så fald kan udledes objektiv tvivl, hvis det er din opgave.
-
...ok og ja, enig. I dette tilfælde taler Rolf jo om ordre i bogen for næste år, ligeledes citeret vidt og bredt. Dermed, i min optik, kan bør skal det ikke være udtryk for en personlig mening/holdning. I så fald falder alt jo sammen omkring troværdighed.
-
..... Så det var altså unødvendigt, at du 10:52 skrev følgende konklusion om min hensigt, " men du vil åbentbart meget gerne så tvivl." Jeg nævner intet om Rolf og hvad der var kommunikeret. Jeg beskrev overordnet 2 forskellige kanaler uden, at miskreditere nogen.
-
...men ok, at tale om troværdighed i en verden, hvor regeringer, sundshedsstyrelser, medier i den grad er korrumperet, hvor videnskaben er tilsidesat, og tech firmaer styrer narrativet...giver måske heller ikke mening...
-
Tror jeg er enig. Investorer skal jo være kritiske, men min opgave er ikke, at pådutte nogen én særlig vinkel, men forsøger, at være oplysende. Syns mit indlæg 9:59 var 100 % sobert og tæt på 100 % neutralt.
-
nej, det synes jeg stadig ikke...du lægger jo uagtet op til tvivl om hvad der siges på Jeffries kan tages for gode varer...at din hensigt er en anden, er jo ligegyldig...
-
..ifm Rolf udtalelse.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind