Bavarian Nordic — December 2022
-
Mon ikke, at ATP nok kan klare den skilling

-
Ja, men jeg tror stadig på, at ATP er ret fornuftige

-
Kraken23 har fuldstændig ret. Ved ikke lige hvorfor der kom 50% på opslaget - må have været uopmærksom på tasterne. Det er naturligvis 10%
-
Ja, men jeg er også kristen

-
Pensionisten 23:01 - sidste sætning af dit opslag er ganske unødvendig og upassende - og klart med til, at jeg ikke rigtig gider Proinvestor mere. Meget lidt faktum og data i alt, alt for mange opslag
-
… sidste del var ikke mindet på dig, men generelt
-
@WiseWhiteWolf 23:17 - forstår ikke lige dit indlæg 23:17?
-
WWW - jeg synes, at du lige skulle læse det indlæg, jeg henviser til. Og lad os så debattere videre.
-
I det nævnte indlæg, gør debattører sig klog på, hvad andre investorer bør gøre - og efterfølgende idag skriver, at han selv ikke kan klare en emi!
-
Pensionisten - det retfærdiggør ikke en ytring “Du burde skamme dig!” på et medie hvor jeg bruger rigtig meget tid på at dele data og læse andres data. Første del er rigeligt. Slut herfra
-
OK - WWW - du kunne måske have sat dig ind i sammenhængen først. Alt forladt.
-
Og jo, jeg mener, at b
-
@WiseWhiteWolf - jeg har sendt en besked til dig. Se i din indbakke.
-
Godmorgen

-
Godmorgen. Fase 2 data for den fælles studie, der skulle undersøge kombinationen af Bavarians immuterapikandidat CV301 og Roches checkpoint-hæmmer atezolizumab i behandlingen af patienter med blærekræft skulle gerne komme meget snart jfr. dette link
: https://www.clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT03547999
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind