Bavarian Nordic — December 2022
-
eksisterende vacciner ser Bavarian Nordic også ind i et nyhedsrigt 2023, da selskabet forventer at offentliggøre fase 3 data på henholdsvis deres COVID-19 vaccinekandidat i begyndelsen af 2023 samt deres RSV vaccinekandidat i midten af 2023.
Den 3. januar 2023 kl. 14.00: kan du møde Bavarian Nordics VP Investor Relations, Rolf Saas Sørensen der vil give et indblik i selskabets travle 2022 og kigge ind i 2023. Der vil som altid også være mulighed for at stille spørgsmål undervejs.
-
Hej er ny her, har fulgt med i debatten i laaaaang tid. Er ikke blevet meget klogere på om man skal beholde aktien. Jeg har en tidshorisont på 3-4 år og et ganske betydeligt beløb investeret i aktien. Personligt tror jeg på at 2023 bliver vendepunktet, som jeg fornemmer mange andre tror på.
-
...hvis du tror det, er der jo ingen tvivl

-
Velkommen til Murermester. Om 2023 bliver vendepunktet afgøres ikke af min eller andres personlige gætterier. Meeeeen en anbefaling om, at holde en sund bred risikospredning skal du have. Det skærer lidt i ørerne, at have et "ganske betydeligt beløb" investeret i en enkeltaktie (og særligt i biosektoren) med den høje risiko der medfølger. Har du råd til, at blive fattig i jagten på den store gevinst - dog skrevet uden, at jeg kender din investeringsprofil.
-
De af jer, der har abb. på JyllandsPosten vil idag kunne læse en artikel under overskriften "Dansk professor håber, at Kina tager imod vacciner fra vesten for hele verdens skyld". Jeg linker ikke, da artiklen er låst. Men som jeg tidligere har skrevet, kunne det være et drømmescenarie, såfremt samarbejdspartneren Nuance Pharma foruden samarbejdet med RSV vaccinen, ville indgå i et partnerskab om Covid-vaccinen. Eller andre kinesiske pharmaselskaber ville gøre det.
-
...det ville unægtelig være et drømmescenarie...jeg drømmer først og fremmest om non-inferiority ift pfizer's
-
...forventer et par gode dage her til sidst. Sidste udkald for skattesalg idag, hvis ellers skæringen ligger på bogføringsdatoen...har selv justeret på den konto idag, og forventningens glæde om gode data må snart indfinde sig..zeal steg jo næsten 50% i månederne op til readout...jeg er tilbage fredag til nytårshilsner

-
****BAVARIAN/CFO: ÅRETS SIDSTE DAGE AFGØR MULIGHEDEN FOR AT GÅ I NUL
-
Det fortæller Henrik Juuel, finansdirektør i vaccineselskabet, til Marketwire.
Bavarian offentliggør sine forventninger som et interval, fordi omsætningen i sidste ende afgøres af, hvornår en ordre sendes afsted. Derfor tør han heller ikke spå om, hvorvidt drømmen om breakeven bliver opnået i år, da ordrer fortsat bliver sendt afsted fra Bavarians produktionsfaciliteter.
-
Artiklen: Bavarian/CFO: Årets sidste dage afgør muligheden for at gå i nul https://www.proinvestor.com/investornyt/920701/bavarian-cfo-arets-sidste-dage-afgor-muligheden-for-at-ga-i-nul
-
Se Nordicstocks status fra i dag for C25 incl. Bavarian Nordic: : https://www.proinvestor.com/boards/107957
-
...blot en venlig ment kommentar til inv. podcasten 150 https://www.nordnet.dk/blog/investeringspodcasten-afsnit-150-aaret-der-gik-skidt-for-de-fleste/ 'De forskruede forventninger' om et milliardsalg på mpox er jo udtrykt af selskabet selv, både på Jeffries, Medwatch, børsen o.a., i og med de har ordrer på min. 8 mio. doser næste år + Hera aftalen, som kom efterfølgende, på godt nok kun 'op til 2 mio. doser' som lavt estimeret giver ca. 5 mia. Men det er nok årene efter der henvises til.
-
Desuden har der, imo, på intet tidspunkt været tale om kapitaludvidelse som grundlag for at køre fase 3 forsøgene hjem (vel primært RSV der tænkes på), udelukkende som dækning for større aquisitions...men måske har jeg misset noget.
-
..gentager også lige svaret fra Rolf om netop dette, 'Henrik siger jo absolut intet nyt som vi ikke har sagt i mange år. Faktum er at vi i dag står stærkere finansielt end nogensinde før bla pga Mpox. Men det er oplagt at skulle der på et tidspkt vise sig en opkøbsmulighed som har size så kan det blive nødvendigt at spørge aktiemarkedet.'
-
...den tendens må mpox have sat en solid stopper for...ser det kun som en mulighed ifb med opkøb...
-
23:09 – 25:16: Bavarian Nordic i vilde kursudsving: https://www.proinvestor.com/boards/109013
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind