Bavarian Nordic — December 2022
-
Analytiker om ny Bavarian-aftale: Ikke kæmpestor, men meget positivt https://www.proinvestor.com/investornyt/919439/analytiker-om-ny-bavarian-aftale-ikke-kaempestor-men-meget-positivt
-
Ja besynderlig kursudviklng. Der er da alt for mange positive triggere til at den skulle kunne stige? Ny ordre, RSV i hus og lav sandsynlighed for risiko der, Covid forsøg på skinner og næsten færdigt. Verden skriger igen på vacciner, og nu er Indien i alarmberedskab. O.s.v. Men vi bliver jo overrasket nogle gange

-
Men solen skinner, så pyt. Overvejer om jeg skal høre “ Sikke'n dejlig dag det er i dag” i bilen om lidt. Stig Møller synger nogle gange “overled dag”, men det er nok alligevel i overkanten. De fleste af mine andre aktier stiger også pænt. Så måske et nummer med mere gang i.

-
@darvin jule styrer:)
-
..ha' en ornli led jul Darvin..og alle i andre. I'm off.
-
Vilde covid-tal florerer i Kina: Millioner kan være smittet dagligt
-
(hele artiklen)
-
Jf. bl.a. det seneste interview med Juuel, så har BN en hel portefølje af vacciner (der ikke anvendes i dag) til udryddet sygdomme liggende "i kælderen". Herudover har BN heller ikke helt opgivet forskning i fx kræftvacciner - det ligger blot på standby p.t., som jeg har forstået det. Målet har været at blive et vaccineselskab, der selv kan finansiere forskning, med mindre det drejer sig om dyre fase 3 studier...
-
Glædelig jul til alle skribenter og jer som læser med.

-
Lige over Helge - og alle jer andre

-
Måske op til 250 mio. kinesere smittet med covid - nu må de indse, at deres Sinopharm vaccine ikke er for god og indgå en partneraftale med Bavarian Nordic, så de - og vi - kan få slået den virus ned i Kina. Og med disse ord vil jeg ønske jer alle i denne gode chatgruppe en glædelig jul og et godt nytår. Vi snakkes jo nok ved, når børsen åbner på tirsdag

-
Glædelig jul, venner. Vi ved, at Bava
s falende aktiekurs ikke har en skid med Bavas præstationer at gøre. Jeg er imponeret over den hurtige indrullering til RSV..... og jeg ved, at Putin, renter og faldende værdi vil knække os midt over, næste år. Og så køber jeg
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind