Bavarian Nordic — December 2022
-
Kort update fra covid forsøg. Jeg var i går til tjek, og fik i den forbindelse at vide de endnu ikke er færdige med at induller patienter. At det går langsommere end antaget. Så det ligner nu mere end feb early marts før der kan komme 4 ugers topline data
-
...hvilket hospital?
-
..for kender et par stykker som fik nej pga fuld belægning
, så kan de jo søge derhen... -
Århus
-
Har fået nøjagtig samme orientering som WT. Det er nogle uger siden, hvor 2 eller 3 steder havde lukket for optaget. Men hvis de tog fejl, så er det da med at melde sig. Skal da lige hilse og sige, at der er rigtig megen smitte derude, og kender nu temmelig mange, der har været smittet siden ca primo oktober. OG efter at have fået Pfizer. Det værste er absolut ikke de der 2-5 sygedage, men de 6+
uger derefter. -
Samme billede hos min viv og jeg (og ligeledes min 2 familiemedlemmer). Ca. 3 uger efter vaccination. Overvejede faktisk et kort øjeblik, om det var den der smittede os
Bavarian kan næsten kun være bedre. Er ikke et øjeblik i tvivl om, at jeg vælger den næste gang. Hvis den godkendes. -
Jeg fik covid for første gange i hele forløbet, godt 2 uger efter jeg fik min /pfizer/bava vaccine. Og jeg jeg kender også flere der har været smittet indenfor den seneste mdr, end på noget andet tidspunkt
-
Kort video: Anavex ' Genmab ' Bavarian Nordic ' Zealand Pharma ' Novo Nordisk
Helge Larsen gennemgår det sidste nye om selskaberne inden for pharma og biotek ud fra den kvalificerede debat og chat på Proinvestor.com https://www.proinvestor.com/boards/108744
-
-
-
...der bliver lagt et interview med cfo'en Henrik Juul op på euroinvestor kl 11 hintede værten i mio. klubben
...det kunne da godt være interessant. -
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind