Bavarian Nordic — December 2022
-
ja..der kan selvfølgelig være forskydninger og ophobninger i optællingen...vi følger med

-
Congressen (læs GOP) overvejer at sløjfe militærets "coronavirus vaccine mandate", mens forsvarsministeren ønsker at beholde mandatet. https://www.forbes.com/sites/saradorn/2022/12/06/debate-over-militarys-covid-vaccine-mandate-is-holding-up-a-key-defense-spending-bill-heres-what-to-know/ Så er sandsynligheden for, at indlemme
Mpox i programmet nok minimal... -
..data i tabellen indeholder data op til i søndags, ikke fra idag...det er den store klump fra i fredags, der ændrer billedet...men det kan jo også skyldes forsinkelser i rapporteringen...
-
...synes det er svært at drage parelleller mellem de to @Cupcake, er iøvrigt vild med Rand Paul...han er en modig mand.
-
yes good point..
-
Omkring covid vacciner, håndtering, etc.
er jeg 100% enig med ham..men det har jeg vist givet udtryk for. -
Nogle bud på, hvad den næste støtte er i aktien? Kurs 215?
-
@Cupcake 10:16: Jeg håber selvfølgelig, at Per Juul / Value Invest får ret, men så vidt jeg ved, så er Friis kun investeret i aktien i hans millionærklub-portefølje, som omhandler fiktive penge. Så det er nemt nok for ham at sige, at han er tung investeret i aktien. Lau har til gengæld en del aktier åbenbart, så jeg læner mig mere op af hans mening.
-
Der må være en del, som sælger nu for at udnytte skattefradraget ved årsskiftet?
-
jeg har selv overvejet det... lad mig tage tabet nu og så start på en frisk næste år. Men jeg tør nok ikke, selvom at jeg havde regnet med dagens fald allerede
i går. -
Friss millionær -portefølje er da ikke fiktiv penge
-
Er det ikke det? Jeg troede, at de dystede med en pulje fra Euroinvestor som blot var som Børsens aktiespil. Nå, i så fald beklager jeg min uvidenhed.
-
Alle investorer venter på FED, men kan FED gøre andet end at skuffe? Modsat står det til hos udvalgte danske banker, hvor 2022 for nogle af dem kan blive rekordernes år. Nedjusteringer og biotek fanger shortsælgernes interesse, men hvordan ser det ud for AMBU og Zealand Pharma, der begge har været i shortsælgernes søgelys? Værterne kommer også ind på oliepriser og Kinas genåbning, og hvad det betyder for markedet. https://www.proinvestor.com/boards/108485
-
endnu engang er BN for sent ude Pfizers RSV-vaccine får kortere behandlingstid hos FDA
Det amerikanske vaccineselskab Pfizer kan senest til maj stå klar med en potentiel godkendelse i USA af sin RSV-vaccine til voksne over 60 år.Vaccinen har fået særstatussen "priority review" hos de amerikanske sundhedsmyndigheder, FDA, der forkorter behandlingstiden med firemåneder fra de gængse ti måneder. Den ventes at skulle konkurrere mod Bavarians RSV-vaccine, skriver branchemediet Medwatch.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind