Bavarian Nordic — December 2022
-
Ca. min. 7:47
-
Det er ccol, at Lau fastholder sin case på Bavarian. “Hvornår sælger du dine Bavarian aktier, Lau?” Lau: “jamen kurs 500”
-
Men han erkender, at Bavarian kan ende med ar komme alt for sent i Covid-markedet, som vil måske gøre den irrelevant.
Data fra Fase 3 kommer først i Q1 2023 og derefter går der noget tid med en evt. godkendelse. Og han nævner også, at det er iøjenfaldende, at de første covid-vacciner blev godkendt i al hast… -
This is the first evidence that the monkeypox vaccine produced by Bavarian Nordic — originally designed against smallpox — may be effective in a real-life scenario. https://medium.com/microbial-instincts/what-happened-to-the-monkeypox-epidemic-f8ea82724c06
-
"Monkeypox plays in the red as U.S. to end public health emergency" . Companies offering solutions for monkeypox dropped Monday.... Decliners include monkeypox vaccine developers, Danish biotech Bavarian Nordic A/S (OTCPK:BVNRY)....https://seekingalpha.com/news/3914030-monkeypox-plays-in-the-red-as-us-to-end-public-health-emergency?utm_source=flipboard&utm_medium=referral
-
..det er mig godt nok en gåde, at aktien handles som om mpox aldrig har fundet sted...og så tæt på en afgørende dataudlæsning.
-
Markedet har kort hukommelse. Og data kommer først i det nye år. Så der må være en del investorer, som søger andre græsgange inden der sker noget her.
-
Det ser ud til at der er en ok støtte her i kurs 230.
-
..jo tak, men ikke så meget nyt i det synes jeg, og short procenten har stået stille i noget tid, men selvfølgelig kan der være intradag justeringer hele tiden. Lader dog ikke til de store fonde har justeret. Og Per skriver, 'Det sker ved at levere konsekvent på øverste hylde uden svinkeærinder; at undgå nedjusteringer og ujævne resultater.'...Bava har lavet 7 opjusteringer

-
..det sidste ifm. at undgå shortsælgeres opmærksomhed
-
..tror det er sentiment omkring ophøret af truslen for en større mpox epidemi..og at covid data først kommer næste år...men næste år kan blive stort.
-
Vi mangler storaktionærer...og med en godkendt corona vaccine kan det måske komme...og så lige en partner på RSV...
-
Lige nu er det ikke shorterne, som presser aktien. Tværtimod: de køber tilbage (shortprocenten er lige nu 3,95%). Så de er faktisk med til at holde kursen lidt oppe kunne man sige...
-
..enig, det er også klart min opfattelse, Cub. Håber også de begynder at købe egne aktier tilbage næste år, hvor de jo kommer til at svømme i cash...
-
Også mig @Pensionisten, samler dog yderligere op på det her niveau...
-
Er der nogen, som ved, om Bavaruab har nået at rekruttere de nødvendige forsøgspersoner til deres RSV -Fase 3? Jeg husker noget med at dette var afhængig af, hvordan virussen spredtes på tværs af USA... Og om dette evt. kan forsinke deres forsøg yderligere?
-
Alt bliver glemt i det her marked hvor det kun handler om hvad lander der på bundlinjen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind