Bavarian Nordic — December 2022
-
-
Rettelse, enden på mpox PHEIC'en...i horisonten
-
..men i Sydamerika er der stadig stigninger i flere lande, check dette dashboard, https://shiny.pahobra.org/monkeypox/
-
Næste ordre kommer fra PAHO er mit bud..eller bilaterale aftaler i regionen
-
@WorkTrader - Som jeg læser det, er det USA der vil trække erklæring om MPOX-emergency tilbage. Tror WHO vil blive mødt med modstand, hvis de allerede vil trække PHEIC tilbage, blot fordi MPOX er under kontrol i vestlige lande...
-
yes du har ret...
-
@Cubinvest - godt gået. Havde ikke mod til selv at sælge 25% af beholdningen, da den nåede over 4% i morgenmylreren - selv om jeg havde lovet migselv det. Blev igen grådig - og har det også ligesom @Kirk, når jeg sælger, så har aktien det med at stige efterfølgende... Mangler fortsat at købe aktier tilbage fra mine seneste to frasalg... Men er i det mindste tilbage på en beholdning-størrelse der kun udgør ca. 10% af porteføljen.... Så er ikke længere overloaded i Bava. Blot loaded.
-
...det handler vel om at være placeret, hvor man tror de største fortjenester kan opnås. Jeg er 80% i Bavarian...
-
For dem, som gerne vil sælge undervejs i overkrydderen vil jeg anbefale at benytte sig af MA-linjer (hhv. 10, 50 og 100) i dagsgrafen. De er gode indikatorer og viser lidt, hvordan trenden bevæger sig på kort sigt. De er selvfølgelig ikke 100% pålidelige, men jeg får ret meget held med dem
-
African continent finally to receive 1st mpox vaccines https://www.washingtonpost.com/world/african-continent-finally-to-receive-1st-mpox-vaccines/2022/12/01/9a108744-716f-11ed-867c-8ec695e4afcd_story.html
-
..donation fra Sydkorea, 50.000 doser...kan vel kun være Jynneos?
-
Tak for nyheden / linket @WorkTrader. Det var da generøst fra Sydkorea. Ved du, om der er tale om doser, som de allerede havde købt eller om en kommende (lille) ordre?
-
..formoder det er doser de allerede havde købt...kun den første af mange tror jeg. Håber jeg.
-
The continent this year has recorded 202 deaths from mpox — formerly known as monkeypox — with a fatality rate of 19.3% across 13 countries. Vaccinen er jo langt mere vigtig i Afrika...
-
-
Twitter - "The Biden administration plans to keep its @WhiteHouse-led mpox response operation intact into next year, with officials stressing more work is still needed to drive down cases and guard against a future resurgence" https://twitter.com/Alexander_Tin/status/1598307975793414144
-
16.04..ja, stod faktisk også i artiklen fra tidligere..15.58 har forhørt mig hos Rolf, men han må nok ikke disclose noget, når der ikke har været offentlige ordrer til Sydkorea...
-
..men der stod jo 'mpox vacciner', og Jynneos er den eneste godkendte til det...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind