Bavarian Nordic — December 2022
-
-
Mener at erindre, at det er den gammeldags metode, - flere prikken med nål med efterfølgende reaktion og ar-dannelse, der anvendes ved administration af LC16m8, altså ligesom ACAM2000. Det gør vaccinen mere "bøvlet" at administrere... Men bedre end ingen ting...
-
Bum - Bavarian og abekopper nævnt i The Lancet - https://www.thelancet.com/journals/lanmic/article/PIIS2666-5247(22)00334-2/fulltext - nogle burde måske give nogle vacciner til de oprindelige lande med udbrud. … om ikke andet som led i noget ekstra bistandshjælp? … det er utvivlsomt
også en hjælp for os selv … -
Godmorgen

-
Et gigantisk tillykke til patienterne og deres pårørende og investorerne på Proinvestor. https://www.proinvestor.com/boards/108268/
-
Som nogle af jer herinde ved, så deltager jeg i bavas covid fase 3 forsøg. Lige godt 14 dage efter jeg fik min vaccine, har jeg fået covid. Første gang i de små 3 år covid har raseret. Jeg ved ikke hvilken vaccine jeg har fået. Det får jeg først at vide 26 uger jeg blev vaccineret.
-
..som Biden sagde..'you got the vaccination, I mean...are you ok?' :). God bedring, mon ik' det var pfizer.
-
God bedring herfra Troldmanden. Besynderligt sammenfald. J. Biden spurgte da til tilstanden, hvilket forgænger aldrig havde kunne overskue med sig ego. D-vitaminer og en god whisky, skulle hjælpe på det meste.
-
taktak til jer
Jeg har ikke noget at sammenligne med idet dette er første gang jeg er smittet med covid. Har haft 2 døgn med høj feber og alle afledte aspekter deraf. Lige nu er jeg "bare" meeeeget træt i kroppen/musklerne. Bare at rejse mig, hæve en arm er en mental ting. Ingen respiratoriske udfordringer som jo er den "farligste". Der er også lys for enden af denne tunnel

-
Haha jeg er ikke den store whisky drikker. Så det har jeg ikke i hytten. Tilgengæld har jeg vel fået knap 2kg chokolade som nogle venner har smidt udenfor døren. Så i virkeligheden er det måske det at sidde fast i døren der er den største risiko

-

-
Kom jo også frem for noget tid siden, at Pfizers drug end ikke var testet for smittespredning, da det blev frigivet. Darvin, ved du iøvrigt om sammenligningen sker direkte med pfizers antibody levels i forsøgene, eller om der bruges pfizers 'officielle' tresholds?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind