Bavarian Nordic — November 2022
-
So far, 14 eligible countries have already confirmed their participation in the joint procurement, indicating an initial demand of a total of approximately 700,000 doses for delivery in 2023 under the framework contract.
-
Det synes du ikke lyder som en ordre i bogen, cupcake…
-
Ja, der står ikke noget om en kontrakt. Der står "indicating a " Ud over EU lande, så er "piggy-backing" anvendt også til at inkludere EEA-lande og de baltiske lande. 14 af alle disse lande har tilsluttet sig muligheden for at købe på samme vilkår, og de har "indikeret" en initial demand under vilkårene. Det er altså ikke en kontrakt - mere en hensigt om at købe, som jeg læser det....
-
…de bekræfter deres deltagelse i det fælles indkøb under rammeaftalens vilkår, hvoraf der fremgår købsbetingelser, levering, etc…der står ‘indikerer’ da det præcise antal er behæftet med usikkerhed og kan meget vel være større…
-
Det tror jeg på ingen måde er tilfældet, 22.54
-
Ja da…men nu har de bekræftet deltagelse, så det skulle da være underligt..større ss for at flere lande bekræfter..vil jeg mene..og aftalen går jo til 24
-
@WorkTrader jeg konkluderede som dig, da jeg læste PM. Som jeg læser det nu, så har Bava indgået en agreement med EU, der giver EU + andre lande ret til at købe, såfremt behovet skulle opstå... Ingen garantier for Bava...
-
"CDC says it plans to call a meeting of its Advisory Committee on Immunization Practices on December 9. "agenda will include discussions on use of Monkeypox vaccines" https://twitter.com/Alexander_Tin/status/1595054658254503939
-
Cupcake og Anderbilt: meget kan da imidlertid tyde på et paradigmeskifte i hvem der kan få vaccinen og dermed hvilket behov der måtte være i landene. England ser i hvert fald ud til at gå bredere ud - se 22:04
-
Aktier/tendens: Rockwool og Sydbank i fokus på ventet grøn start https://www.proinvestor.com/investornyt/908016/aktier-tendens-rockwool-og-sydbank-i-fokus-pa-ventet-gron-start
-
22:05

-
Godmorgen..MPOX, skal vi nok til at kalde det...
-
Er blevet tvivl om, hvornår vi kan forvente nyt om Covid vaccinen. Jeg ved den er forsinket, men i DK en hel del. Men synes jeg læste, at i andre lande påbegyndte man forsøget i første uge af september. Man har meldt ud, at de første resultater kommer i start 2023 og ikke som først meldt ud i december 2022. Men den plan er måske også skubbet? Eller?
-
Shorts op til 4.37 fra 4.20...efter igår. Hm, man tænker sit.
-
@WorkTrader: hvad tænker du på?
-
For shorterne drejer det sig om at få hugget aktien ned i et nyt kursniveau og så kan de ligge og samle op der, det er sjovere for dem at samle op i 230'erne end i 260'erne
-
At Carnegie er til for kunderne

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind