Bavarian Nordic — November 2022
-
..de må da
komme langt højere op end 1 mia. i Q4...der kommer flere opjusteringer, det er jeg ikke i tvivl om -
spm om 23 forventninger...og om de stadig forventer salg af 15-20 mill doser...svar, ingen guidance, men større salg i 23 end 22 allerede i bogen for mpx..
-
..der er ikke ordrer for de 15-20 mio doser de kan producere..endnu..men det ved vi jo
-
..han siger da direkte at der kommer flere us ordrer på mpx bulk, som vil strække sig over flere år, som jeg hører det...må lige høre det igen...
-
nej det kom bagefter..
-
..den får nyt liv når us åbner...
-
Problemet er, at de næste mange dage kommer der ikke så meget nyt. Og "du ved hvem" vil udnytte til at presse kursen langsomt ned, så snart nyhedsværdien forsvinder. Det sker gang på gang. Lige nu sætter de kaffen over og venter tå
lmodigt -
Overvejer nu at tage overkrydderen for at have lidt kontant til et modangreb
-
overvejer også om ikke morgenkrydderen i 236 skal sælges

-
Hansen&Larsen - GN Store Nord, laks, Bavarian Nordic og FED
https://www.proinvestor.com/boards/107685 -
Godt timet med kurs 257,80 !!
-
..tykke skive du opererer med @Cupcake
-
5-10% max, men har også øget min faste position...
-
..det er jo kun et mønster, at den falder tilbage, indtil det ikke er mere

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind